Підсумкова діагностична робота з української мови та читання

Додано: 11 травня 2020
Предмет: Українська мова, 2 клас
7 запитань
Запитання 1

Познач слово, в якому 7 звуків та 8 букв.

варіанти відповідей

Повітря

Дзеркало

Щітка

Запитання 2

Доповніть речення. Слова, що є ..., відповідають на питання хто?, що?

варіанти відповідей

назвами предметів

назвами ознак

назвами дій

Запитання 3

Познач, в якому рядку перелічені прикметники.

варіанти відповідей

Зелень, листок, шапочка.

Зеленіє, повіяв, висить.

Зелений, малесенький, дерев'яна.

Запитання 4

Виберіть таке словосполучення, які вжито у переносному значенні?

варіанти відповідей

Залізний цвях

Прийшла весна

Солодкий цукор

Запитання 5

Вибери рядок зі словами, близькими за значенням до "мама".

варіанти відповідей

Мати, є, мамця

Мамочка, мати, матуся

Мати, маю, матінка

Запитання 6

Познач рядок, у якому всі слова поділені для переносу з рядка в рядок правильно.

варіанти відповідей

хо-ди-ть, ве-се-лий

хо-дить, ве-се-ли-й

хо-дить, весе-лий

Запитання 7

Прочитайте текст. Дайте відповіді на питання. Оберіть усі правильні відповіді.

  На острові жило самотнє мавпенятко . З ним ніхто не хотів дружити . Усі його цуралися.

   А все тому , що мавпеня нечемно поводилося . Ні з ким не віталося . Ніколи не вживало ввічливих слів . Якщо бачило в когось банан , відбирало його і швидко з’їдало . Коли хотіло приєднатися до гри інших мавпенят , усіх відштовхувало і заявляло :

-Я хочу гратися !

Питання:

- До якого виду можна віднести цей текст?

-Чому мавпенятко було самотнє?

- Оберіть рядок, де записано усі дієслова, вжиті у виділеному абзаці текста.

варіанти відповідей

Текст-розповідь

Текст-опис

Воно нечемно поводилося та ображало інших тварин.

Йому подобалося бути наодинці із собою.

Жило, дружити, цуралися

Поводилося, не віталося, не вживало

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест