Укажіть, який організм зображено на малюнку:
Укажіть представника бурих водоростей:
Позначте, що виконує функції коренів у зозулиного льону:
Укажіть, з чого утворюється кам’яне вугілля:
А. з відмерлих решток сфагнових мохів
Б. з відмерлих решток папоротей, хвощів, плаунів
В. з ущільнених бурих водоростей
Г. із коробочок зозулиного льону
Наведено дві групи рослин:
Група 1 Саговник, Туя, Гінкго
Група 2 Кульбаба, Вишня, Береза.
Укажіть основну ознаку, за якою рослини розподілили на ці групи:
А. Наявністю квітки
Б. Розмноження спорами
В. Будови квітки
Г. Наявність шишки та шишкоягоди
Укажіть генеративний орган рослини
Спорами розмножується:
Однодольні рослини мають:
Молоді равликоподібно закручені листки – вайї – є:
Установіть відповідність між назвами рослин та їх відділами:
а) спірогіра, ламінарія, порфіра 1 – папороті
б) зозулин льон, сфагнум 2 – плауни
в) селагінела, плаун річковий 3 – водорості
г) марсилія, орляк, листовик 4 – мохи
Тіло шапкових грибів утворене системою довгих розгалужених ниток, вкажіть їх назву
Укажіть лишайник який у арктичній тундрі є основним кормом для оленів.
Як називається частина гриба, яку людина живає в їжу
Що таке мікориза?
Назвіть способи розмноження грибів
Де у квітці утворюються спермії
Встановіть відповідність:
1. Боровик. А. Колоніальні гриби
2. Аспергіл. Б. Шпакові гриби
3. Сажка. В. Цвіле ві гриби
4. Дріжджі Г. Гриби паразити
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома