Підсумкова контрольна робота 11 клас

Додано: 6 травня 2020
Предмет: Біологія, 11 клас
Тест виконано: 363 рази
12 запитань
Запитання 1

Які екологічні проблеми є наслідком забруднення атмосфери:

варіанти відповідей

утворення локальних ділянок озоносфери, де концентрація стратосферного озону значно зменшена

погіршення стану грунту, зменшенням вмісту в ньому гумосу

збільшення частки чужорідних видів

поширення алергенних видів бур’янів

Запитання 2

До природних забруднень належать :

варіанти відповідей

пестициди

падіння метеоритів

засмічення водойм побутовими відходами

виверження вулканів 

Запитання 3

3) До фізичних забруднень належить:


варіанти відповідей

пестициди

паразити

радіоактивне випромінювання 

віруси

Запитання 4

4. До хімічних забруднень належить:


варіанти відповідей

світлове випромінювання

ПАР (поверхнево-активні речовини)

сапротрофні гриби 

збудники захворювань

Запитання 5

Причини виникнення парникового ефекту:


варіанти відповідей

збільшена кількість кислотних дощів

підвищення рівня захворюваності

збільшення кількості вуглекислого газу в повітрі

збільшення кількості механічних решток в повітрі

Запитання 6

У чому полягає необхідність міжнародної взаємодії у справі охорони довкілля (декілька правильних відповідей ) ?

варіанти відповідей

вигода міжнародної співпраці


глобальний характер деякий екологічних проблем

нехватка коштів

транскордонний характер забруднення довкілля

Запитання 7

 7. На яких рівнях здійснюється реалізація екологічної політики (декілька правильних відповідей ) :

варіанти відповідей

міжнародному

державному

масштабному

регіональному

Запитання 8

З даного переліку тверджень виберіть, які відносяться до основних принципів раціонального природокористування в концепції сталого розвитку (декілька правильних відповідей ) :

варіанти відповідей

Відповідальність антропогенного навантаження ресурсному потенціалу певного регіону

Збереження природного кругообігу речовин у процесі антропогенного навантаження

Не використування зникаючих корисних копалин

“Нульовий рівень” споживання природних ресурсів

Запитання 9

Рослини занесені до Червоної книги України:

варіанти відповідей

політрих звичайний, плаун булавовидний


шафран гейфеля. лунарія оживаюча. тис ягідний

яблуня лісова. гравілат річковий

ялина колюча. ялівець козацький

Запитання 10

Назвіть тварину з “Чорного списку”:


варіанти відповідей

морська корова

морський слон

морський кіт

морський леопард

Запитання 11

Виберіть правильні твердження - відповідність між глобальними екологічними проблемами та їх наслідками :

варіанти відповідей

Парниковий ефект - є причиною глобального потепління

Смог - спричиняє алергічні реакції, подразнення слизової оболонки, напади бронхіальної астми

 Кислотні дощі   - деградація лісів і руйнування штучних споруд


 Парниковий ефект - є причиною глобального потепління

Смог - збільшення випадків захворювання на рак шкіри та виникнення мутацій

 Кислотні дощі   - деградація лісів і руйнування штучних споруд


  Смог- є причиною глобального потепління

  Кислотні дощі - спричиняє алергічні реакції, подразнення слизової оболонки, напади бронхіальної астми

  Парниковий ефект   - деградація лісів і руйнування штучних споруд


  Кислотні дощі  - є причиною глобального потепління

 Парниковий ефект - спричиняє алергічні реакції, подразнення слизової оболонки, напади бронхіальної астми

  Смог- збільшення випадків захворювання на рак шкіри та виникнення мутацій


Запитання 12

Вибріть правильні відповідності між терміном та його визначенням :

варіанти відповідей

1)зниклі види -не виявлені у дикій природі після неодноразових пошуків, проведених у місцях їхнього можливого існування

    рідкісні види - у данний час їм не загрожує зникнення, хоча внаслідок їхньої незначної чисельності така загроза може виникнути за несприятливих змін середовища

    вразливі види -в недалекому майбутньому можуть бути віднесені до категорії зникаючих, якщо не вжити негайних заходів щодо їхнього збереження






2)зниклі види-перебувають під загрозою зникнення, збереження яких малоймовірне, якщо триватиме дія чинників, що негативно впливають на стан їхніх популяцій

    рідкісні види - у данний час їм не загрожує зникнення, хоча внаслідок їхньої незначної чисельності така загроза може виникнути за несприятливих змін середовища

    вразливі види -в недалекому майбутньому можуть бути віднесені до категорії зникаючих, якщо триватиме дія чинників, що негативно впливають на стан їхніх популяцій





3)зниклі види -не виявлені у дикій природі після неодноразових пошуків, проведених у місцях їхнього можливого існування

    рідкісні види - у данний час їм не загрожує зникнення, хоча внаслідок їхньої незначної чисельності така загроза може виникнути за несприятливих змін середовища

    вразливі види -перебувають під загрозою зникнення, збереження яких малоймовірне, якщо триватиме дія чинників, що негативно впливають на стан їхніх популяцій






4)зниклі види -не виявлені у дикій природі після неодноразових пошуків, проведених у місцях їхнього можливого існування

    рідкісні види -перебувають під загрозою зникнення, збереження яких малоймовірне, якщо триватиме дія чинників, що негативно впливають на стан їхніх популяцій

    вразливі види -в недалекому майбутньому можуть бути віднесені до категорії зникаючих, якщо триватиме дія чинників, що негативно впливають на стан їхніх популяцій

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест