Укажіть найбільший спільний дільник чисел 70 і 28.
Знайдіть невідомий член пропорції:
Укажіть правильну нерівність:
Обчисліть значення виразу (4,3 – 6,7) : (–0,6) =
Виконайте дії:
У класі 12 хлопчиків, що становить 3/8 усіх учнів. Скільки всього учнів у класі?
Спростіть вираз –2(5x – 3y) + 3(4x – 2y) =
В одному ящику було в 5 разів більше картоплі, ніж у другому. Коли в перший ящик досипали ще 4 кг картоплі, а в другий — 12 кг, то в обох ящиках картоплі стало порівну. Скільки кілограмів картоплі було спочатку в двох ящиках разом?
Позначте в зошиті на координатній площині точки A(1; 4) і B(–4; –1). Проведіть відрізок AB. Знайдіть координати точки перетину відрізка AB з віссю абсцис.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома