Підсумкова контрольна робота(2 семестр)

Додано: 16 травня 2022
Предмет: Українська мова, 5 клас
Тест виконано: 76 разів
24 запитання
Запитання 1

1. Літеру в треба писати в рядку

варіанти відповідей

А.у/в новій школі

Б. брат у/в кімнаті

В. сонце у/в небі

Г.була у/в воді

Запитання 2

2.Літеру с треба на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка

варіанти відповідей

А. ..хитнути, ..точити, ..чавити.

Б. ..клеїти,не..казанний, ..хвалити.

В. ..прямувати, ро..чавити, ..повзати.

Г. ..киснути, ..фотографувати, ..чепити.

Запитання 3

3. Знак м'якшення треба писати в усіх словах рядка

варіанти відповідей

А дитинон..ка, Марин..ці, чотир..ох.

Б смієт..ся, прал..ня, Уман..щина.

В нен..ці, нічен..ка, кін..чик.

Г дон..чин, різ..бяр, зірон..ці.

Запитання 4

4. Апостроф треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка

варіанти відповідей

А кар..єр, духм..яний, дит..ясла.

Б черв..як, від..їхати, сер..йозний.

В без..язикий, В..ячеслав, подвір..я.

Г сузір..я, пів..юрти, бур..як.

Запитання 5

5. Поєднання слів є словосполученням

варіанти відповідей

А я захоплююся

Б українські землі

В посеред Києва

Г духовності й краси

Запитання 6

6. Спонукальним є речення

варіанти відповідей

А. Андрій прийшов зі школи.

Б. Край лісу стоїть маленька хатинка.

В. Чи знаєте ви українську ніч?

Г. Будь спостережливим у світі природи!

Запитання 7

7.Односкладним є речення

варіанти відповідей

А. Змалку я захоплююсь вивченням історії.

Б.Ярослав Мудрий зумів об'єднати всі українські землі.

В. Обов'язково побувайте в цьому храмі духовності.

Г. Насувається здалеку велика темна хмара.

Запитання 8

8.З'ясуйте,яким членом речення є виділене слово. Шануй старих -молоді тебе колись пошанують.

варіанти відповідей

А підмет

Б додаток

В присудок

Г означення

Д обставина

Запитання 9

9 .З'ясуйте,яким членом речення є виділене слово. Погане товариство й доброго чоловіка зіпсує.

варіанти відповідей

А підмет

Б присудок

В означення

Г додаток

Д обставина

Запитання 10

10..З'ясуйте,яким членом речення є виділене слово. У чужій сторонці навіть не звідти сонце сходить

варіанти відповідей

А підмет

Б присудок

В обставина

Г додаток

Д означення

Запитання 11

11 .З'ясуйте,яким членом речення є виділене слово. Чужим добром не розбагатієш.

варіанти відповідей

А підмет

Б присудок

В.означення

Г.додаток

Д.обставина

Запитання 12

12 .З'ясуйте,яким членом речення є виділене слово. Усякий двір хазяйським оком держиться

варіанти відповідей

А підмет

Б присудок

В означення

Г обставина

Д додаток

Запитання 13

13.Однорідні члени вжито в реченні(розділові знаки пропущено)

варіанти відповідей

А.Улітку ми відвідали Львів Рівне та Луцьк

Б.Молоді листочки з'явилися на березі.

В.На весняному небі плили великі рожеві хмарки.

Г. у суботу ми збиралися піти в кіно.

Запитання 14

14.Яке речення відповідає схемі УС:_ , _ , _. (розділові знаки пропущено)

варіанти відповідей

А.Конвалія пролісок ряст лісові квіти.

Б. У червні садок прикрашали барвисті квіти півонії півники ромашки

В .Яскраву зелену траву лугові квіти кущі верболозу усе можна побачити на картинах Васильківського.

Г. Я чую рідну мову на вулицях майданах і вітрах.

Запитання 15

15.Складним є речення

варіанти відповідей

А. Дзвенить у зорях небо чисте,палає синім льодом шлях.

Б. А вітер дме постійно,далеко розносить стигле насіння дерев і трав.

В. Молоденькі гіллясті берізки ,може,тільки вночі покрились листям.

Г. Мати перша навчила мене любити роси,любисток та калину.

Запитання 16

16.Тире після однорідних членів речення треба поставити в реченнях

варіанти відповідей

А. І тихе щастя,і земне тепло приходить неквапливо у село.

Б. Радощі і чорну днину все я з вами розділю.

В. Блукає вечір таємниче і заглядає у село.

Г. Трудився лютий до світанку і заморозив геть ставок.

Запитання 17

17. Потребує редагування речення

варіанти відповідей

А. Учні нашого класу провели канікули весело.

Б. У Сергія в акваріумі вже рік живуть золоті рибки.

В. Після обіду сестричка помила чашки,тарілки,виделки.

Г. На присадибній ділянці ростуть овочі та картопля.

Запитання 18

18. Пунктуаційну помилку допущено в реченні

варіанти відповідей

А. Де ти,фантазіє,там радощі й весна.

Б. Широкий Дніпре мій, з тобою ми в розлуці.

В. Чого ж мовчиш, ти сивий вітре?

Г.Люби,мій брате,край свій рідний!

Запитання 19

19. Кому перед виділеним сполучником треба поставити у реченні

варіанти відповідей

А. Натомлені села вечеряти сіли під грушами,вишнями і небесами.

Б. Скресли ріки і крижини безладно громадились у течії повноводдя.

В. Я машинально зриваю цвіт яблуні і прикладаю холодну од роси квітку до лиця.

Г. Сосни немов розступились і обгорнули поляну.

Запитання 20

20. Вставне слово є у реченні

варіанти відповідей

А .Дорогі учні,книжка-надійний компас у безмежному океані знань.

Б. Мабуть,кожен з вас якийсь навчальний предмет любить по-особливому.

В. Хтось захоплюється літературою,а хтось залюбки розв'язує задачі.

Г Ой пливи,віночку, тихо за водою.

Запитання 21

21. Речення з прямою мовою записано в рядку(розділові знаки пропущено)

варіанти відповідей

А. Тобі повідомлять коли заходити до кабінету.

Б. Мені сказали як доїхати до центрального парку.

В. Перейдіть дорогу й поверніть ліворуч сказала жінка.

Г.Якщо ви прийдете він повідомить усі наші координати.

Запитання 22

22. Немає речення з прямою мовою(розділові знаки пропущено)

варіанти відповідей

А. Дід говорить що сонце сходить над річкою.

Б. Учитель сказав сьогодні будемо вивчати дроби.

В. Як доїхати до оперного театру? запитав перехожий,

Г. Колись і ми з'їздимо до Чернівців зауважила подруга.

Запитання 23

23. Немає пунктуаційної помилки

варіанти відповідей

А.Наталочка щосили закричала- "Агов,рятуйте".

Б. " Власник шаблі,"-здогадалася Наталочка.

В. Сіроманець пересік дорогу й сказав: "Я-вовк!"

Г. " Так то сам король"!-збагнула Наталочка.

Запитання 24

24.Прочитайте діалог. Пунктуаційну помилку допущено в реченні,позначеному цифрою (1)А другий чоловік каже: (2)-Розсудіть нас,пане! (3)- От пан думав та й каже: (4)- Приведіть сюди лоша й коней....

варіанти відповідей

А. 1

Б. 2

В. 3

Г. 4

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест