Підсумкова контрольна робота

Додано: 10 травня 2020
Предмет: Біологія, 11 клас
Тест виконано: 296 разів
30 запитань
Запитання 1

Процес пристосування живих організмів до дії факторів довкілля:

варіанти відповідей

акліматизація;

адаптація;

адаптивна радіація;

терморегуляція.

Запитання 2

Назвіть тип адаптації за мал.

варіанти відповідей

морфологічна;

фізіологічна;

поведінкова;

біохімічна.

Запитання 3

Визначити тип адаптації за мал.

варіанти відповідей

морфологічна;

фізіолого-біохімічна;

поведінкова.

Запитання 4

Кінцівки у кистеперої риби- це:

варіанти відповідей

предадаптація;

постадаптація.

Запитання 5

Результат адаптивої радіації полягає в тім, що організми стають:

варіанти відповідей

частково схожими;

повністю схожі;

все більш несхожими;

несхожі.

Запитання 6

Визначити тип екологічної пластичності даної рослини:

варіанти відповідей

стенобіонт;

еврибіонт.

Запитання 7

Визначити тип адаптивного ритму за мал:

варіанти відповідей

добовий;

припливно-відпливний;

сезонний;

річний;

багаторічний.

Запитання 8

Визначити тип паразитизму за мал:

варіанти відповідей

ектопаразит;

ендопаразит;

гніздовий;

соціальний.

Запитання 9

Визначити форму співіснування видів:

варіанти відповідей

кооперація;

аменсалізм;

мутуалізм;

конкуренція.

Запитання 10

Визначте тип адаптації до довкілля за мал:

варіанти відповідей

коеволюція;

коадаптація.

Запитання 11

Збудник якого вірусного захворювання зображений на мал:

варіанти відповідей

герпесу;

гепатиту С;

ВІЛ;

папіломовірус.

Запитання 12

Виберіть вірні твердження...

Раціональне харчування - це:

варіанти відповідей

дуже ситна вечеря;

різноманітне харчування;

харчування "на бігу";

збалансований стан харчових продуктів.

Запитання 13

Лікуварння з використанням вакцини - це:

варіанти відповідей

імунологія;

імунотерапія;

імунокорекція.

Запитання 14

Визначити галузь загальної екології, яка вивчає екологію цієї тварини:

варіанти відповідей

синекологія;

аутекологія;

демекологія;

глобальна.

Запитання 15

Визначити тип екологічного чинника:

варіанти відповідей

антропогенний;

біогенний;

абіогенний.

Запитання 16

Визначити тип популяції цих тварин:

варіанти відповідей

періодична;

залежна;

незалежна;

псевдопопуляція.

Запитання 17

Визначте екологічну групу даної тварини:

варіанти відповідей

продуцент;

редуцент;

консумент І порядку;

консумент ІІ порядку.

Запитання 18

Визначте тип сукцесії за мал:

варіанти відповідей

первинна;

вторинна.

Запитання 19

Визначте групу даної екологічної проблеми:

варіанти відповідей

глобальна;

регіональна;

локальна.

Запитання 20

Оцініть стан довкілля на даній території:

варіанти відповідей

задовільний;

незадовільний;

екстремальний.

Запитання 21

Назвіть основні забруднювачі за мал:

варіанти відповідей

метан, промисловий пил;

оксиди Карбону і Нітрогену;

дим, пил, туман.

Запитання 22

Ця рослина була на території України:

варіанти відповідей

акліматизована;

реакліматизована

Запитання 23

Наука, що створила дану особину:

варіанти відповідей

біологія;

екологія;

генетика;

селекція.

Запитання 24

Визначити тип гетерозису:

варіанти відповідей

репродуктивний;

соматичний;

адаптивний.

Запитання 25

Визначити центр походження даної рослини:

варіанти відповідей

Східноазійський;

Індійський;

Ефіопський;

Південноамериканський.

Запитання 26

Це продукт інженерії:

варіанти відповідей

клітинної;

генетичної;

ГМО.

Запитання 27

Галузь медицини, зображена на мал,що використовує досягнення біотехнології:

варіанти відповідей

трансплантація;

екстракорпоральне запліднення;

інтракорпоральне запліднення.

Запитання 28

Що означає даний знак?

варіанти відповідей

Увага!

Проїзд заборонено!

Хімічна зброя!

Біологічна небезпека!

Запитання 29

Визначте тип даного джерела біологічної небезпеки:

варіанти відповідей

наносить фізичне пошкодження;

збудник захворювань;

переносник захворювань;

виділяє небезпечний побічний продукт.

Запитання 30

Визначте тип глобальної проблеми сучасності за мал:

варіанти відповідей

продовольча;

порушення екосистеми;

забруднення середовища.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест