Подайте у вигляді степеня з основою n вираз (n-3)1,5
Спростіть вираз
Яке з чисел не являється коренем рівняння
Виконайте дії
Для функції знайдіть значення у, якщо значення
х = 16
Виберіть графік функції у =х2
Звільніться від ірраціональності в знаменнику дробу
Спростити вираз
Відомо,що х1 і х2 корені рівняння х2 +12Х +6 =0
Не розв'язуючи рівняння знайдіть значення виразу х12 +х22
Установіть відповідність між задачами та їх математичними моделями:
1.Знайдіть три послідовних цілих числа сума квадратів яких дорівнює 434.
2. Одне із двох чисел на 4 менше від другого. Знайдіть ці числа, якщо їх
добуток дорівнює 32.
3.Периметр прямокутника дорівнює 34 см, а його діагональ – 13 см. Знайдіть сторони прямокутника.
А х2 +( 17 - х)2 =169
Б х + (х-1) + (х - 2) =434
В х2 +(х+1)2+(х+2)2 =434
Г х(х+4) =32
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома