Укажіть речення, у якому виділене слово вжито в переносному значенні:
Укажіть прислів'я, у якому вжито антоніми:
Укажіть речення, у якому вжито фразеологічний зворот:
Укажіть пару речень, у якій виділені слова є омонімами:
Прочитайте текст і виконайте до нього завдання.
(1) Навколо почало сіріти. (2) Виступили навпроти контури дубових стовбурів. (3) Простягайся по землі волохаті тіні. (4) Жовте світло залило галявену. (5) Повітря стало вогке. (6) Несподівано запищала якась пташка.
Укажіть слово, у якому допущено орфографічну помилку:
Прочитайте текст і виконайте до нього завдання.
(1) Навколо почало сіріти. (2) Виступили навпроти контури дубових стовбурів. (3) Простягайся по землі волохаті тіні. (4) Жовте світло залило галявену. (5) Повітря стало вогке. (6) Несподівано запищала якась пташка.
Укажіть речення, що містить слово, у якому відбувається уподібнення приголосних звуків:
Прочитайте текст і виконайте до нього завдання.
(1) Навколо почало сіріти. (2) Виступили навпроти контури дубових стовбурів. (3) Простягайся по землі волохаті тіні. (4) Жовте світло залило галявену. (5) Повітря стало вогке. (6) Несподівано запищала якась пташка.
Укажіть речення зі словом, у якому є буква, що позначає два приголосні звуки:
Укажіть рядок, у якому в усіх словах пишеться апостроф:
Укажіть рядок, у якому в усіх словах відбувається подвоєння літер:
Укажіть рядок, у якому всі іменники у формі Р.в. однини мають закінчення -у (-ю):
Укажіть рядок, у якому в усіх словосполученнях на місці пропуску вживається прийменник у.
Укажіть рядки слів, які правильно розташовані за алфавітом:
Укажіть правильні твердження:
Укажіть рядки, у яких усі слова пишуться з префіксом при-:
Укажіть словосполучення, у яких ужито слова, утворені переходом однієї частини мови в іншу:
Установіть відповідність між способом словотворення та словом:
1 префіксальний А оздоровити
2 суфіксальний Б чорноземний
3 префіксально-суфіксальний В лісосмуга
4 складання основ Г випросити
Д виліт
Установіть тлумачення фразеологізму носити маску:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома