Підсумкова контрольна робота

Додано: 18 травня 2020
Предмет: Алгебра, 8 клас
Тест виконано: 90 разів
15 запитань
Запитання 1

Скоротити дріб:


варіанти відповідей

2c16

2c16/3d5

14c32/21d15

7c3d5

Запитання 2

Скоротити дріб:


варіанти відповідей

(6х-1)/-1

(3х-1)/(3х+1)

(3х+1)/(3х-1)

Запитання 3

Скоротити дріб:

√35-√7

√7

варіанти відповідей

√4

√5-1

√5

28

Запитання 4

Скоротити дріб:


варіанти відповідей

1/(х-9)

5/(х+3)

(х-3)/(х-9)

5

Запитання 5

Виконати дії:


варіанти відповідей

х/3

(х+1)/(х-2)

2-2)/3х+3

х+1/х-2

Запитання 6

Виконати дії:

варіанти відповідей

(в-8)/(в+20)

(в-20)/(в-8)

1

в-20

Запитання 7

Виконати дії:

варіанти відповідей

(5а-2)/(5а+2)

(5а-4)/(5а-2)

(5а+2)/(5а-2)

(5а+4)/5а

Запитання 8

Виконати дії:

варіанти відповідей

1

-1

2

-5

Запитання 9

Чи можливо розкласти даний тричлен 6х2-5х-1 на лінійні множники? Якщо можливо, то вказати розклад тричлена на лінійні множники

варіанти відповідей

не можна

(х-1)(х+⅙)

(6х+1)(х-1)

6(х+1)(х-⅙)

Запитання 10

Чому дорівнює сума коренів рівняння х2+5х-14=0 ? За теоремою Вієта


варіанти відповідей

1

-5

14

5

Запитання 11

Чому дорівнює добуток коренів рівняння х2-3х-18=0 ? За теоремою Вієта

варіанти відповідей

18

-1

-3

-18

Запитання 12

Розв'язати рівняння: 4х4-9х2+2=0

варіанти відповідей

±√2, ±0,5

±√2

±0,5

√2, 0,5

Запитання 13

Знайти значення виразу: (√3-2)2 +4√3

варіанти відповідей

7

√3-4

8√3-1

4√3-8

Запитання 14

Знайти значення виразу: 2√̅7̅5̅ -7√3

варіанти відповідей

3√3

10√3

-5√25

√75

Запитання 15

Винести множник з-під знака кореня √1̅2̅5̅ :

варіанти відповідей

5√5

25

3√15

5√10

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест