На перший склад падає наголос у всіх словах, ОКРІМ
Вставним словосполученням ускладнено речення (розділові знаки пропущено)
3. Антонімами є слова в рядку
Суфікс -інн(я) має різне значення в словах рядка А носіння, говоріння Б гасіння, коріння В ходіння, шарудіння Г терпіння, водіння
Дотримано норми узгодження прикметника з іменником у рядку
Знак м’якшення треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка А мистец..кий, учител..ство, камін..чик Б малесен..кий, одягаєт..ся, мен..ший В жмен..ці, винос..те, виріз..блений Г він..чати, запоріз..кий, жен..шень
Прочитайте текст і виконайте завдання 7–10. (1) Люко Дашвар пише неприкриту правду про чоловіків, жінок, дітей, тобто про нас із вами. (2) Авторка «зліплює» людей до/купи в одне неймовірне ціле – 2 і виходять, здавалося б, фантастичні, а насправді цілком реальні історії. (3) Її романи ніби знаєш на/пам’ять, адже «ковтаєш» за одну ніч, а потім вони ще довго звучать у твоїй голові. (4) Іноді читати стає важко, але ти примушуєш себе рухатися вперед, сторінка за сторінкою, на/зустріч болю й захвату. (5) Разом з героями ми підіймаємося на/гору людських страждань, і падаємо вниз, чудово розуміючи, що все в цих книгах справжнє. 7. Окремо в тексті треба писати сполуку слів
(1) Люко Дашвар пише неприкриту правду про чоловіків, жінок, дітей, тобто про нас із вами. (2) Авторка «зліплює» людей до/купи в одне неймовірне ціле – 2 і виходять, здавалося б, фантастичні, а насправді цілком реальні історії. (3) Її романи ніби знаєш на/пам’ять, адже «ковтаєш» за одну ніч, а потім вони ще довго звучать у твоїй голові. (4) Іноді читати стає важко, але ти примушуєш себе рухатися вперед, сторінка за сторінкою, на/зустріч болю й захвату. (5) Разом з героями ми підіймаємося на/гору людських страждань, і падаємо вниз, чудово розуміючи, що все в цих книгах справжнє .Пунктуаційну помилку допущено в реченні А першому Б другому В третьому Г п’ятому.
(1) Люко Дашвар пише неприкриту правду про чоловіків, жінок, дітей, тобто про нас із вами. (2) Авторка «зліплює» людей до/купи в одне неймовірне ціле – 2 і виходять, здавалося б, фантастичні, а насправді цілком реальні історії. (3) Її романи ніби знаєш на/пам’ять, адже «ковтаєш» за одну ніч, а потім вони ще довго звучать у твоїй голові. (4) Іноді читати стає важко, але ти примушуєш себе рухатися вперед, сторінка за сторінкою, на/зустріч болю й захвату. (5) Разом з героями ми підіймаємося на/гору людських страждань, і падаємо вниз, чудово розуміючи, що все в цих книгах справжнє.
10. У формі знахідного відмінка в тексті вжито всі виділені слова, ОКРІМ А жінок Б людей В історії Г романи
11. Підкреслені літери позначають однаковий звук у кожному слові рядка А погляд, кладка, передзвін Б сьорбати, весняний, всюди В захист, розвиватися, пізній Г нитці, баскетбол, молитва Д край, вокзал, закріплення
12. Потрібно поставити у на місці всіх пропусків у рядку
. Подвоєні літери на місці пропусків треба писати в усіх словах рядка А передгроз..я, суверен..ий, числен..ий Б шален..ий, військ..омат, в..ічливість В спорт..овари, від..звеніла, очікуван..ий Г роз..броїти, осерд..я, від..зеркалення Д студен..ий, благословен..ий, попідвікон..ю
4. Разом треба писати всі складні слова в рядку
Прочитайте речення. Медичний безпілотник набирає швидкість близько … кілометрів за годину й підвищує шанси на виживання під час серцевого нападу … відсотків. Правильним є варіант послідовного заповнення пропусків
Граматично правильне продовження речення «Перебуваючи на екскурсії в Холодному Яру,..» наведено в рядку А хлопців зацікавили розлогі столітні дуби. Б сповнюєшся дивовижною силою козацького краю. В запам’яталося місце освячення гайдамацької зброї. Г нас здивував таємничий Мотронинський монастир. Д нам розповіли про історію написання роману «Залишенець».
Лексичної помилки НЕМАЄ в реченні А На лекціях з етики професор розповідав студентам, як тактичніше вчинити в тій чи тій не надто приємній ситуації. Б Імунологи прогнозують, що останні місяці року будуть удачними для укріплення здоров’я. В На симпозіум поїде чисельна група науковців, які брали участь у досліді цієї теми. Г На конференцію запросили різних за фахом лікарів: від хірургів до реабілітації. Д У тендітних руках балерини – оберемок червоних троянд, і це найвища оцінка її роботи в новому спектаклі.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома