Підсумкова контрольна робота

Додано: 26 травня 2020
Предмет: Українська мова, 7 клас
Тест виконано: 194 рази
24 запитання
Запитання 1

Прочитайте уривок. Виконайте завдання 1 і 2.

Я в осені скупив би все намисто,

Аби поцілувати очі зміг,

У котрих небо вересневе висне

І смуток першим інеєм приліг.

                                          М. Боровко

1. Дієслово умовного способу вжито в рядку

варіанти відповідей

Першому .   

Другому.        

Третьому.

Четвертому.

Запитання 2

Неозначену форму дієслова вжито в рядку

варіанти відповідей

Першому.

Другому

Третьому

Четвертому

Запитання 3

Доберіть іменник до кожного дієслова, утворивши сталі дієслівні

вирази.

Дієслово Іменник

1 .Докласти А . Слова

2 .Дотримати Б. Згоди

3 . Досягти В. Зусиль

4. Дійти Г. Успіхів

варіанти відповідей

1.А. 2. Б. 3.Г. 4 В.

1. В. 2. А. 3. Г. 4.Б.

1. Б. 2. А. 3.В. 4. Г.

1. Г. 2. В. 3 .Г. 4. А.

Запитання 4

Закінчення -емо в першій особі множини теперішнього часу має дієслово

варіанти відповідей

Біжу.

Кричу.

Знаходжу.

Пишу.

Запитання 5

Доберіть синоніми.

Фразеологізм Синонім

1.Ламати голову. А. Насміхатися.

2. Г ратися з вогнем. Б. Придивлятися.

3. М отати на вус. В. Ризикувати.

4. Піднімати на глум. Г . Думати.






варіанти відповідей

!. А. 2. Б. 3. В. 4. Г.

1. Б. 2. А. 3. Г. 4. В.

1. Г. 2.В. 3. Б. 4.А.

1.В. 2. Г. 3. А. 4. Б

Запитання 6

Граматичну помилку допущено в реченні

варіанти відповідей

Студенти подякували свого викладача.

Під час екскурсії діти милувалися краєвидом.

Затримка потяга сталася з вини диспетчера.

Встановлено пам’ятник видатному письменнику.

Запитання 7

НЕправильно утворено дієслово

варіанти відповідей

Стимулювати

Вислуховувати

Дискутирувати

Лідирувати

Запитання 8

Дієслово у формі наказового способу вжито в рядку

варіанти відповідей

Подякуємо господарям.

Стояти струнко.

Красиво пишемо.

Співаймо голосніше.

Запитання 9

Окремо НЕ з дієприкметником треба писати в рядку

варіанти відповідей

Не/приховані від людини скарби.

Не/написаний пригодницький роман.

Заросли не/прополені грядки.

Не/заплакані очі дівочі.

Запитання 10

Правильно утворено дієприкметник у рядку.

варіанти відповідей

Засохший бутерброд.

Промокший одяг.

Дозрівші полуниці.

Перестиглі овочі.

Запитання 11

НЕправильно утворено ступінь порівняння прислівника.

варіанти відповідей

Щонайвище.

Більш швидше.

Найсильніше.

Більш далеко.

Запитання 12

Правильно написано всі прислівники в рядку.

варіанти відповідей

Зліва, раз у раз, по-друге.

Ледве-ледве, день у день, що ночі.

Поза торік, як-не-як, на жаль.

Спідлоба, удвічі, аніскільки.

Запитання 13

З’ясуйте, якими частинами мови є виділені в реченні слова (цифра

позначає наступне слово).

Мені (1)наче сниться: хтось хитає мене в колисці, (2)а місяць сміється

(3)наді мною (4)тихесенько.

А. Сполучник. В. Прислівник.

Б. Частка. Г. Прийменник.

варіанти відповідей

1.Г. 2. В. 3. Б. 4. А.

1.А. 2. Б 3. В. 4. Г.

1.Б. 2. А. 3. Г. 4. В.

1. В. 2. Г. 3. А. 4. Б.

Запитання 14

З’ясуйте, якими частинами мови є виділені в реченні слова (цифра

позначає наступне слово).

Дика груша (І)облита білим молоком, і (2 )в тому пахучому молоці,

(3)що стиха піниться, бджоли (4)неначе киплять.

А. Дієприкметник. В. Займенник.

Б. Частка. Г . Прийменник.

варіанти відповідей

1. Б. 2. В. 3. А. 4 Г.

1. А. 2. Б. 3. В. 4. Г.

1. В. 2.А. 3. Г. 4. Б.

1. А. 2. Г. 3. В. 4. Б.


Запитання 15

Правильно утворено словосполучення з прийменником у рядку

варіанти відповідей

Сталося по недбалості.

Підручник по історії.

Пішов по гриби.

Зупинка по вимозі.

Запитання 16


Пунктуаційну помилку допущено в реченні

варіанти відповідей

Мій літній поїзд зупинився знову перед цією айстрою смутною( І . Жиленко ) .

Картаючи себе за негідний вчинок, я принишк у курені (Я . Стельмах)

Дятли знай довбали дзьобами кору дістаючи з-під неї поживу ( Є. Гуцало) .

Дитинства теплий вітер з очей моїх сльозинку витер (О. Довгоп’ят) .

Запитання 17

Дієприкметниковий зворот є в реченні.

варіанти відповідей

У світлиці, завішаній образами, стояла півсутінь (М . Стельмах ) .

У літо весна поспіша, сіючи квітом круг себе (Д .Іванов) .

Стежка в’ється попід крутим схилом, у дубах та грабах, в’ється понад

урвищем (Є. Гуцало) .

3 туману тихо, мов русалки, ідуть берізки до води (Д . Іванов) .

Запитання 18

Граматично правильне продовження речення «Граючись з м ’ячем на

вулиці, ...» наведено в рядку

варіанти відповідей

у мене виникла нова ідея.

мене переповнюють позитивні емоції.

є багато цікавих вправ.

не вибігайте на проїжджу частину.

Запитання 19

Виділене слово є сполучником і його треба писати разом у реченні

варіанти відповідей

Вибач мені за / те, що була неввічлива.

Не те б заспівали, як / би знали.

Треба встигнути, що/ б там не було.

Ранні птахи сповістили про/ те, що займається новий день.

Запитання 20

Разом треба писати кожен прийменник у рядку.

варіанти відповідей

З/посеред, згідно/з, на/чолі.

За/для, по/серед, по/між.

На/прикінці, по/серед, за/для

В/наслідок, по/перед, у/разі

Запитання 21

Виділене слово є сполучником і його треба писати разом у реченні

варіанти відповідей

Що/б не сталося, ми не розлучимось.

Узимку холодно, за /те комарі не кусають.

Думаю про/те, що й перше думав.

Зійти, то зійшло, та як/би з ниви не зійшло.

Запитання 22

Частками є виділені слова в рядку

варіанти відповідей

Крізь терни, через поле.

Дуже швидко, кудись пішов.

Майже написав, ледве встиг

прийшов несподівано, мов зіронька

Запитання 23

Окремо треба писати кожну частку в рядку

варіанти відповідей

Знайшов/би, ні/би, поки/що

Наче/б, не/мов/би, знав/же.

Узяв/таки, зроби/ж, отакий/то.

Не/говори, знай/же, таки/втік

Запитання 24

Доберіть приклади до кожної частини мови (одна група слів є зайвою).

Частина мови Приклади

1. Прийменник. А. Але, зате, або.

2. Сполучник. Б. Ох, агов, цить.

3. Частка. В. Під, поміж, для.

4. Вигук Г. удень, угору, униз.

Д. Тільки, ж, не.

варіанти відповідей

1. Д. 2.Г. 3. В. 4. А.

1. А. 2. Б. 3. В. 4. Д.

1.В. 2. А. 3 .Д. 4. Б. 

1. Д. 2. Г. 4. В. 4. Б.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест