Підсумкова контрольна робота з алгебри. 8 клас

Додано: 18 травня 2020
Предмет: Алгебра, 8 клас
15 запитань
Запитання 1

Обчисліть: (3√3−√15)⋅(√15+3√3).

варіанти відповідей

−11

11

5

12

Запитання 2

Порівняйте числа а=3√7 і в=7√2.

варіанти відповідей

а<в

а=в

а>в

Порівняти не можна

Запитання 3

Розвяжіть рівняння: 3х2 +7х +2=0

варіанти відповідей

−6 і 0,6

−2 і -⅓

−5 і 0,6

6 і 0,5

Запитання 4

Розвяжіть рівняння: х2 −8х +12=0 за теоремою Вієта

варіанти відповідей

2; 6

3; 6

−3;− 6

3;− 6

Запитання 5

Знайдіть добуток коренів рівняння х2 -9х+20=0

варіанти відповідей

10

20

9

2

Запитання 6

Пароплав пройшов 82 км за течією річки і 39 км проти течії, витративши на це 6 год. Знайдіть власну швидкість пароплава, якщо швидкість течії річки 1 км/год. Назвіть правильне рівняння для розв'язання задачі, якщо за х прийняти власну швидкість пароплава

варіанти відповідей

82 ∕(х - 1) + 39 ∕(х +1) = 6

82 ∕(х + 1) - 39 ∕(х - 1) = 6

82 ∕(х + 1) + 39 ∕(х - 1) = 6

82 ∕(х - 1) - 39∕(х - 1) = 6

Запитання 7

 Користуючись формулою аm/ an= am – n (а ≠ 0), виберіть правильну рівність.

варіанти відповідей

78/7-4 = 72

512/54 = 58

39: 33 = 33

39: 33 = 37

Запитання 8

Задано дріб 3с/(с + 2)

. Враховуючи, що знаменник дробу не може дорівнювати нулю, виберіть правильне твердження.

варіанти відповідей

При с = 3 числове значення заданого дробу не існує.

Числове значення заданого дробу існує при всіх значеннях с.

 При с = – 2 існує числове значення заданого дробу.

Числове значення заданого дробу існує тільки при с ≠ –2.

Дріб дорівнює нулю, якщо с = 0

Запитання 9

Задано рівняння (3-y)/(y+4) = 0

Позначте, які з наведених чотирьох тверджень правильні, а які — неправильні.

варіанти відповідей

 Ліва частина заданого рівняння існує, якщо y + 4 ≠ 0.

Чисельник заданого дробу дорівнює нулю при y = 3.

 При y = 1 знаменник заданого дробу дорівнює нулю.

 Задане рівняння має корінь y = 3.

Запитання 10

. Враховуючи, що вираз √а існує тільки при а ≥ 0, виберіть правильне твердження.

варіанти відповідей

Значення -√16 не існує.

Значення √-9 існує.

Значення -√25 існує.

Значення √-11 існує.

Запитання 11

Шукають значення функції y = 5x + 5 . При яких значеннях х функція приймає додатні значення?

варіанти відповідей

при х∊(-∞;+∞)

при х∊(-∞; -1)

при x ∊(-1;+∞).

при х∊ (-1;1)

Запитання 12

Функція задана формулою y =7/(х+1)

Позначте, які з наведених чотирьох тверджень правильні.

варіанти відповідей

Область визначення даної функції – всі дійсні числа.

Область визначення даної функції: x ≠ -1.

 При x = 1 значення y = –3.

Графік заданої функції проходить через точку з координатами

x = 0, y = 7.

Запитання 13

Зведеним квадратним рівнянням називають таке квадратне рівняння, у якого коефіцієнт біля x2 дорівнює одиниці. Виберіть правильне твердження.

варіанти відповідей

Рівняння 5x2– 3x – 4 = 0 є зведеним квадратним рівнянням.

 Рівняння x2 – 12x + 2 = 0 є зведеним квадратним рівнянням.

 Рівняння 2x2 – x + 7 = 0 є зведеним квадратним рівнянням.

 Рівняння 3x 2 – 4x + 3 = 0 є зведеним квадратним рівнянням.

Запитання 14

Задано квадратне рівняння -4x2 – 8x +12 = 0, яке має два корені x1

 і x2

. Знаючи, що за теоремою Вієта для квадратного рівняння x2+ px + q = 0 сума коренів x1+ x2 = –p, а добуток коренів x1*x2 = q, виберіть правильне твердження.

варіанти відповідей

x1 + х2 = 4.

x1 + х2 = -2.

х1*х2 = -8

х1*х2 = 4

х12 = - 3

Запитання 15

 Задано квадратне рівняння 2x2– 7x – 4 = 0, яке має два різні корені. Позначте, які з наведених чотирьох тверджень правильні, а які — неправильні.

варіанти відповідей

Дискримінант заданого рівняння від’ємний.

За теоремою Вієта добуток коренів заданого рівняння дорівнює (–2).

У заданого рівняння один корінь додатний, а другий – від’ємний.

У заданого рівняння обидва корені додатні.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест