Обчисліть: (3√3−√15)⋅(√15+3√3).
Порівняйте числа а=3√7 і в=7√2.
Розвяжіть рівняння: 3х2 +7х +2=0
Розвяжіть рівняння: х2 −8х +12=0 за теоремою Вієта
Знайдіть добуток коренів рівняння х2 -9х+20=0
Пароплав пройшов 82 км за течією річки і 39 км проти течії, витративши на це 6 год. Знайдіть власну швидкість пароплава, якщо швидкість течії річки 1 км/год. Назвіть правильне рівняння для розв'язання задачі, якщо за х прийняти власну швидкість пароплава
Користуючись формулою аm/ an= am – n (а ≠ 0), виберіть правильну рівність.
Задано дріб 3с/(с + 2)
. Враховуючи, що знаменник дробу не може дорівнювати нулю, виберіть правильне твердження.
Задано рівняння (3-y)/(y+4) = 0
Позначте, які з наведених чотирьох тверджень правильні, а які — неправильні.
. Враховуючи, що вираз √а існує тільки при а ≥ 0, виберіть правильне твердження.
Шукають значення функції y = 5x + 5 . При яких значеннях х функція приймає додатні значення?
Функція задана формулою y =7/(х+1)
Позначте, які з наведених чотирьох тверджень правильні.
Зведеним квадратним рівнянням називають таке квадратне рівняння, у якого коефіцієнт біля x2 дорівнює одиниці. Виберіть правильне твердження.
Задано квадратне рівняння -4x2 – 8x +12 = 0, яке має два корені x1
і x2
. Знаючи, що за теоремою Вієта для квадратного рівняння x2+ px + q = 0 сума коренів x1+ x2 = –p, а добуток коренів x1*x2 = q, виберіть правильне твердження.
Задано квадратне рівняння 2x2– 7x – 4 = 0, яке має два різні корені. Позначте, які з наведених чотирьох тверджень правильні, а які — неправильні.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома