У якому рядку всі іменники в родовому відмінку мають закінчення -у,-ю ?
Разом треба писати складні прикметники в рядку
Правильно утворено всі форми кличного відмінка іменників у рядку
Якісними є всі прикметники рядка
Разом треба писати всі займенники рядка
Правильну відмінкову форму числівника сто сімдесят вісім наведено в рядку
Форми ступенів порівняння не утворюються від усіх слів у рядку
Правильно утворено всі імена по батькові в рядку
До одного роду належать всі іменники в рядку
Усі іменники є назвами істот в рядку
Правильно вжиті всі іменники в кличному відмінку
Чоловічий рід мають усі іменники у варіанті
Закінчення -а(-я) у формі родового відмінка однини мають усі іменники у варіанті
Закінчення -ей у родовому відмінку множини мають усі іменники у варіанті
Помилку допущено в правописі числівника в рядку
Правильна відмінкова форма числівника є в рядку
Правильну форму мають дієслова в рядку
Прийменник виділено в рядку
Усі сполучники пишуться разом у рядку
З’ясуйте, якою частиною мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово). Ви були (1)коли-небудь на річці, на Осколі, (2)що тече Харківщиною нашою (3)аж (4)у річку Північний Донець?
1 А прийменник
2 Б прислівник
3 В займенник
4 Г сполучник
Д частка
Прочитайте речення. Найбільш ... проектами зацікавилися ті підприємства, які мають значно ... ресурси й ... потенціал. Правильним є варіант послідовного заповнення пропусків
З’ясуйте, якою частиною мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово). (1)Мої дні течуть (2)тепер серед степу, (3)серед долини, (4)налитої зеленим хлібом.
1 А займенник
2 Б прислівник
3 В прийменник
4 Г дієприкметник
Д дієприслівник
Установити відповідність між займенниками та їх розрядами за значенням.
1 Присвійні А Кожний, жодний, самий, весь.
2 Означальні Б Аніякий, ніщо, ніхто, ніскільки.
З Питальні В їхній, наш, мій, свій.
4 Заперечні Г Котрий? що? чий? скільки?
Д Він, ми, вони, я
Помилку допущено в утворенні форми наказового способу дієслова в рядку
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома