Хто написав "Повість минулих літ"?
Хто охрестив Київську Русь?
Яка держава була наймогутнішою в ті часи?
Твори «Всякому місту – звичай і права», "Бджола та Шершень" відносять до літературного стилю
Що засуджує Григорій Сковорода в пісні «Всякому місту – звичай і права»?
Рефреном у вірші «Всякому місту – звичай і права» є рядки
З якого твору слова:"Щаслив,кому судилося жити в ті дні!Се будуть дні,весняні,дні відродження нашого!"?
.Чим закінчується повість "Захар Беркут"?
Яка основна думка повісті "Захар Беркут"?
Жанр поезії "У теплі дні збирання винограду"
Поезія "У теплі дні збирання винограду" належить до лірики
Образ дівчини з поезії "У теплі дні збирання винограду" - це символ
Прочитайте. У теплі дні збирання винограду Її він стрів. На мулах нешвидких Вона верталась із ясного саду, Ясна, як сад, і радісна, як сміх. З'ясуйте, якого художнього засобу НЕМАЄ.
Хто з персонажів твору Панаса Мирного «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» висловлює такі думки «Ні, краще тихо, мирно, чесно заробляти й поживати… А дасть Господь діток діждати, — вигодуємо, виростимо їх на добрі і до школи віддамо… Хай змалку вчаться… Може, вони в книжках тих вичитають, як ще краще жити, ніж ми з тобою!»?
Визначте розв'язку твору «Хіба ревуть воли,як ясла повні?».
Роман "Майстер корабля" написано на основі матеріалу, зібраного за період роботи
У романі розповідь ведеться від (першої особи)
За жанром вірш "Любіть Україну" є ...
Виберіть епітети, що зустрічаються в цій поезії. а) б) в) г)
До кого звертається поет у рядках: "Любіть Україну, як сонце любіть, як вітер, і трави, і води, в годину щасливу і в радості мить, любіть у годину негоди."
В "Уривку з поеми" не згадується
Прочитайте рядки з поезії "Напис на книзі віршів" Напружений, незломно-гордий, Залізних імператор строф - Веду ці вірші, як когорти, В обличчя творчих катастроф. В уривку виражені такі художні засоби
Рядок - Вставайте! Кайдани порвіте! із твору Євгена Маланюка "Уривок з поеми" нагадує твір Тараса Шевченка
Євгена Маланюка називали
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома