На рисунку зображено куб ABCDA1B1C1D1. Укажіть пряму, яка перпендикулярна до площини AB1C1.
Прямі AB і CD перпендикулярні до площини α і перетинають її в точках B і D відповідно. Знайдіть АС, якщо АВ = 9 см, CD = 15 см, BD = 8 см і відрізок AC не перетинає площину α.(розвязок письмово запишіть у зошиті)
Скільки в просторі можна провести прямих, перпендикулярних до даної прямої, через точку, яка належить даній прямій?
Через точку О перетину діагоналей квадрата ABCD проведено до його площини перпендикуляр МО завдовжки 15 см. Знайдіть відстань від точки М до сторін квадрата, якщо сторона квадрата дорівнює 16 см.
Знайдіть похідну функції y(х) = x4+ 3x3 + 9
Знайти кутовий коефіцієнт дотичної параболи у = -2х2 +3х у точці з абсцисою х0 = 1. Позначте правильну відповідь.
Точка рухається прямолінійно за законом s(t) = 3t2 + 2t + 1 (час t вимірюється в секундах, шлях s − у метрах). Знайдіть швидкість точки у момент часу t = 2 c.
Для функції у = 2х2-х+3 знайти інтервал зростання
Знайдіть точки екстремуму функції y = 3x - x3
Розв'яжіть рівняння 2х+3 = 128
Розв'язати нерівність: 7х+3 ≤ 1/49
Розв'язати рівняння log3 (x – 1) = 0
Розв'язати нерівність log0,1 (3x) ≤ log0,1 (x + 4)
8. Дано вектори ̅а = (-3; 1; 2) та ƀ = (5; -6; 7). Знайдіть координати вектора 3ā - 4ƃ. - .
Знайти косинус кута А трикутника АВС якщо А (0, 1 ,-1) В(1, -1, 2) С(3, 1, 0)
Знайдіть відстань між точками А(-2; 1; 3) і B(1; 0; -3)
Яка з точок належить координатній площині xz?
Дано відрізок з кінцями в точках M(−2; 8; --10) і N(−4; 6; 2). Знайдіть координати середини відрізка MN.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома