Підсумкова контрольна робота сімейна форма навчання

Додано: 25 грудня
Предмет: Українська література, 8 клас
18 запитань
Запитання 1

Піснею про звитяжну боротьбу козаків із турецько-татарськими нападниками є

варіанти відповідей

«Максим козак Залізняк»

«Зажурилась Україна»

«Чи не той то Хміль»

«Ой Морозе, Морозенку»

Запитання 2

До пісень Марусі Чурай НЕ належить пісня


варіанти відповідей

«Максим, козак Залізняк»

«Засвіт встали козаченьки»

«Віють вітри, віють буйні»

«Ой не ходи, Грицю…»

Запитання 3

Піснею про жорстоку помсту дівчини за зраджене кохання є


варіанти відповідей

“Ой не ходи, Грицю…”

«Віють вітри, віють буйні»

“Засвіт встали козаченьки”

«Максим козак Залізняк»

Запитання 4

 Маруся Богуславка змогла випустити сімсот козаків із в’язниці, тому що вона


 

варіанти відповідей

випросила в чоловіка для них помилування

забажала це від турецького пана як весільний подарунок

таємно взяла ключі й виконала свій патріотичний обов’язок

вирішила сама тікати з козаками на батьківщину

Запитання 5

Ліро-епічний віршований твір героїчного або соціально-побутового змісту, який виконують речитативом у супроводі кобзи, ліри, бандури – це…


варіанти відповідей

дума

історична пісня

художній образ

народна пісня

Запитання 6

Прочитайте подані рядки.

І не пом’яне батько з сином,

Не скаже синові: — Молись,

Молися, сину, за Вкраїну

Його замучили колись…

Це уривок із вірша Т. Шевченка.


варіанти відповідей

«Думи мої, думи мої…»;

«Мені однаково, чи буду…»;

«Ой три шляхи широкії…»;

«Минають дні, минають ночі…».

Запитання 7

Прочитайте подані рядки.

Прилинув вітер, і в тісній хатині

Він про весняну волю заспівав.

А з ним прилинули пісні пташині,

І любий гай свій відгук з ним прислав.

Це уривок з твору Лесі Українки.



варіанти відповідей

«Давня казка»;

«Хотіла б я піснею стати…»;

«Ви щасливі, пречистії зорі…»;

«Давня весна».

Запитання 8

Тарас Шевченко в однойменній поезії бажає, щоб його думи до нього:


варіанти відповідей

повсякчас озивалися

мали прихильність

прилітали

ставилися з великою шаною і повагою

Запитання 9

 Головну думку вірша Володимира Сосюри «Любіть Україну» розкрито в рядку:



варіанти відповідей

«Для нас вона в світі єдина, одна в просторів солодкому чарі...»

«Коханий любить не захоче тебе, коли ти не любиш Вкраїну...»

«Всім серцем любіть Україну свою - І вічні ми будемо з нею!»

«Любіть Україну, як сонце, любіть, як вітер, і трави, і води...»

Запитання 10

«Не можна любити народів других, Коли ти не любиш Вкраїну», - так

стверджував у вірші



варіанти відповідей

Василь Голобородько

Володимир Підпалий

Тарас Шевченко

Володимир Сосюра

Запитання 11

Про кого говорить ліричний герой у поезії В. Підпалого « Бачиш: між трав

    зелених…»:

   

варіанти відповідей

пташат;

орлів;

голубів;

качат.

Запитання 12

До якого виду лірики належить поезія В. Сосюри «Васильки»?

    

варіанти відповідей

громадянської;  

інтимної;

філософської;  

пейзажної.

Запитання 13

 Визначте назву твору за цитатою "Хоч раз змішай із ближніми піт і кров…" 

варіанти відповідей

"Любіть Україну";

"Осінь";

"Зимовий етюд";

"Чоловічий танець".

Запитання 14

Кого жаліє героїня вірша Ігоря Павлюка?  

варіанти відповідей

себе

бабусю

батьків

всіх.

Запитання 15

Що символізує янгол у творі Малковича?


варіанти відповідей

оберіг людини;

дух предків;

дитинство;

сили зла й несправедливості.

Запитання 16

Про що мріє ліричний герой поезії Г. Кирпи «Коли до вас темної ночі»?


варіанти відповідей

щоб усі тварини жили на волі;

відвідати зоопарк і поговорити з Левом;

щоб Лев прийшов уві сні;

щоб вдома жив Лев з родиною.

Запитання 17

Вільний вірш - це.....


варіанти відповідей

це форма віршованого твору, яка не  передбачає поділу на стопи та рими.

вірш або частина вірша, кожен рядок якого   побудований з одного складу.

трискладова стопа на чотири мори з довгим   середнім складом.

Запитання 18

Вірш «Жовтень жовті жолуді» написав: 

варіанти відповідей

Ігор Павлюк; 

Анатолій Мойсієнко;

Галина Кирпа;

Василь Голобородько.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест