Якщо, на деякому проміжку, для функції y = f(x) більшому значенню аргумента із цього проміжку відповідає менше значення функції, то дана функція є:
1. Яка рівність має виконуватись для кожного х з області визначення функції y = f(x) щоб функція була парною
Функція f є такою, що f(-4) = - 20. Знайдіть f(4), якщо функція f є парною
1. Дано функцію ƒ(х)=х -16. Порівняйте ƒ(-4,5) і ƒ(-3,6)
Розв'яжіть рівняння х7= - 128
Спростити ∛125 - ∜16 +√49
Функція задана графіком. Укажіть область значень цієї функції.
1. Укажіть функцію, графік якої проходить через точки (0;1) и (- ½; 0)
Область визначення якої з функцій складається з однієї точки
Обчислити: 200∛0,001 - ⁵√-0,00032 - ( - 4√2)2
Функція f (x) − парна, а функція g(x) − непарна, f(−7) = −11, g(5) = −2. Обчисліть 2f(7) − 3g(−5).
Знайдіть область визначення функції
Подайте у вигляді степеня з раціональним показником: а¼ √а ∛а.
1. Кутом якої чверті є кут, радіанна міра якого 3,5 радіана?
Знайдіть cosα, якщо sinα = 0,8, і π/2 < α < π
Спростіть вираз:sin2α ⋅ tgα
1. Укажіть рисунок, на якому зображено графік функції y = cos2x
1. Знайдіть tg2α, якщо tgα = - 2
Спростіть вираз: sin5α ⋅cosα - sinα ⋅ cos5α
Укажіть найбільше значення виразу: 3 - cosα
1. Обчисліть cos 330°.
Яке з рівнянь має розв'язки?
Спростіть вираз.
Обчисліть значення виразу:
Оберіть правильні твердження:
Спростіть вираз:
Яка із рівностей є тотожністю:
1) sin2α - cos2α = 1;
2) ctg α = cosα ∕ sinα;
3) cos 2α = cos2α - sin2α;
4) sin 2α =2 sin α cos α.
1. Знайдіть градусну міру кута π ∕ 30
1. В який чверті знаходиться точка одиничного кола, отримана при повороті точки Р0(1;0) на кут -2800
Знайдіть значення виразу 8cos900 − 7cos1800 + 3sin2700
Яке перетворення відбувається з графіком функції у = f(x), якщо треба побудувати у = f(x - 3)?
Обчислити значення виразу: (tg π/15 + tg 4π/15) / (1 - tg π/15 · tg 4π/15)
Обчислити без калькулятора: sin 15⁰
Спростити вираз: (sin 2α) / sin α
Спростити вираз: (sin 2α) / sin α
Спростити вираз: cos 2α + sin2 α
Обчислити:
Понизити степінь у виразі:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома