Закінчіть речення так, щоб утворилося правильне твердження: "У будь-якому паралелограмі..."
Закінчіть речення так, щоб утворилося правильне твердження: "Будь-який ромб є..."
Закінчіть речення так, щоб утворилося правильне твердження: "Якщо в паралелограмі діагоналі перпендикулярні й рівні, то він є..."
Закінчіть речення так, щоб утворилося правильне твердження: "У будь-якій трапеції..."
Закінчіть речення так, щоб утворилося правильне твердження: "Периметр трикутника, утвореного середніми лініями трикутника АВС, дорівнює..."
Закінчіть речення так, щоб утворилося правильне твердження: "Вписаний прямий кут спирається на ..."
Один із кутів прямокутної трапеції дорівнює 50о, знайдіть найбільший кут цієї трапеції
У вписаному чотирикутнику ABCD кут В є найбільшим. Назвіть найменший кут чотирикутника
Сторони описаного чотирикутника дорівнюють 5 см, 6 см і 7 см. Знайдіть довжину четвертої сторони, якщо вона є найменшою стороною чотирикутника
Виберіть умову, з якої гарантовано випливає подібність двох трикутників
Для прямокутного трикутника АВС з прямим кутом А виберіть правильне твердження
Скільки діагоналей має опуклий шістнадцятикутник?
Якщо через точку перетину медіан трикутника проведену пряму, паралельну одній зі сторін, то ця пряма ділить інші сторони у відношенні...
Серед наведених тверджень виберіть правильні:
1) вписаний у коло кут дорівнює дузі, на яку він спирається;
2) якщо з'єднати кінці двох хорд, що перетинаються, то утворяться два подібні трикутники;
3) квадрат відрізка дотичної проведеної до кола, дорівнює добутку зовнішнього та внутрішнього відрізків січної;
4) бісектриса трикутника поділяє сторону, до якої проведена, на відрізки пропорційні прилеглим сторонам трикутника;
5) бісектриса трикутника поділяє його на два подібні трикутники.
Серед наведених тверджень виберіть НЕправильні:
1) якщо два кути одного трикутника дорівнюють двом кутам іншого трикутника, то такі трикутники подібні;
2) квадрат відрізка дотичної проведеної до кола, дорівнює добутку зовнішнього відрізка січної та довжини усієї січної;
3) суми довжин відрізків двох хорд, що перетинаються рівні;
4) у подібних трикутників бісектриси, проведені з вершин відповідних кутів, відносяться, як відповідні сторони;
5) дві січні, проведені до кола, утворюють рівні хорди.
Укажіть хибне твердження:
1) протилежні сторони паралелограма рівні;
2) сума двох кутів паралелограма, прилеглих до однієї сторони, дорівнює 180⁰;
3) діагоналі паралелограма точкою перетину діляться навпіл;
4) площа паралелограма дорівнює добутку двох його сусідніх сторін на синус кута між ними;
5) площа паралелограма дорівнює половині добутку його сторони на висоту, проведену до цієї сторони.
Периметри квадрата дорівнює Р. Обчисліть площу квадрата.
Знайти площу рівнобедреного прямокутного трикутника, гіпотенуза якого дорівнює с.
За даними рисунка виберіть правильне твердження
Площа трикутника АВС дорівнює S. Знайти площу трикутника, який відтинає від трикутника АВС середня лінія.
Виберіть твердження, яке справджується для будь-якого гострого кута α
Виберіть вираз значення якого, не залежить від α.
Серед наведених чисел виберіть таке, яке не може бути значенням косинуса
Многокутник, площа якого дорівнює добутку його сторони на висоту, проведену до цієї сторони, є:
Дано прямокутник АВСD. Яка з наведених рівностей правильна?
Площі подібних трикутників відносяться як 9:16. Знайти відношення периметрів цих трикутників.
Діагональ ромба дорівнює його стороні. Знайти кути ромба.
За даними рисунка знайдіть проекцію катета ВС на гіпотенузу АС.
Для наведеної на рисунку трапеції ABCD визначте правильне твердження
За даними рисунка знайти AD, якщо ABCD - трапеція, ВС=10 см, LM=3 см.
Укажіть рисунок, на якому зображені подібні трикутники
Укажіть рисунок, на якому зображені подібні трикутники
На рисунку зображено прямокутний трикутник АВС, CD - його висота. Укажіть правильне твердження.
Укажіть правильну рівність для трикутника, зображеного на рисунку
Електричну опору з точки, розташованої на 12 м від її основи, видно під кутом 45⁰. Знайти висоту опори.
Площа квадрата ABCD дорівнює 12 см2. Знайдіть площу прямокутника BMKD.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома