Підсумкова контрольна робота з геометрії 7 клас

Додано: 5 травня 2020
Предмет: Геометрія, 7 клас
Тест виконано: 13 разів
9 запитань
Запитання 1

1. Який із запропонованих кутів є тупим?

варіанти відповідей

А) ∠М = 149°

Б) ∠T = 80°

В) ∠N = 90°

Г) ∠L = 180°

Запитання 2

2. Як позначають перпендикулярні прямі?

варіанти відповідей

А) ⊥

Б) ∥

В) ⊿

Г) ∝

Запитання 3

3. Як називають кути 1 і 2 на малюнку?

варіанти відповідей

A) внутрішні односторонні

Б) відповідні

B) вертикальні

Г) внутрішні різносторонні

Запитання 4

4.    Периметр рівнобедреного трикутника дорівнює 25 см, а його основа — 5 см. Знайдіть бічну сторону трикутника.

варіанти відповідей

А) 12 см

Б) 10 см

В) 8 см

Г) 6 см

Запитання 5

5. Один з кутів трикутника дорівнює 70°. Знайдіть суму двох інших кутів трикутника

варіанти відповідей

А) 98°

Б) 110°

В) 118°

Г) визначити неможливо

Запитання 6

6. Кола, радіуси яких 16 см і 12 см, мають внутрішній дотик. Знайдіть відстань між їх центрами

варіанти відповідей

А) 4 см

Б) 5 см

В) 6 см

Г) 8 см

Запитання 7

7. Один з кутів, що утворилися при перетині двох паралельних прямих січною, дорівнює 58°, ∠1 = 58°. Знайдіть градусні міри решти семи кутів

варіанти відповідей

А) ∠2 = 58°, ∠3 = 122°, ∠4 = 58°, ∠5 = 58°, ∠6 = 122°, ∠7 = 122°, ∠8 = 58°

Б) ∠2 = 68°, ∠3 = 122°, ∠4 = 68°, ∠5 = 68°, ∠6 = 122°, ∠7 = 122°, ∠8 = 58°

В) ∠2 = 58°, ∠3 = 126°, ∠4 = 58°, ∠5 = 58°, ∠6 = 126°, ∠7 = 126°, ∠8 = 58°

Г) ∠2 = 55°, ∠3 = 120°, ∠4 = 55°, ∠5 = 55°, ∠6 = 120°, ∠7 = 122°, ∠8 = 55°

Запитання 8

8. Основа та бічна сторона рівнобедреного трикутника відносяться як 2 : 5. Знайдіть сторони цього трикутника, якщо його периметр дорівнює  48 см

варіанти відповідей

8 см і 24 см

8 см і 15 см

6 см і 12 см

8 см і 20 см

Запитання 9

9. Відстань між центрами двох кіл, що дотикаються, дорівнює 24 см. Знайдіть радіуси цих кіл, якщо вони відносяться як 5 : 3. Розгляньте випадок, коли кола дотикаються ззовні.

варіанти відповідей

15 см і 9 см

25 см і 9 см

6 см і 5 см

15 см і 3 см

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест