Обчисліть значення виразу (3,9 – 6,7) : (–0,7).
Обчислити
Спростити вираз ‒3(х‒5у)+5(х+3у)
Розв'яжіть рівняння: 3(4 – 2х) + 8 = ‒2х + 4.
Розв′язати рівняння |2,5 ‒ 2х| = 10
Одна сторона прямокутника в 4 рази більша за другу, а периметр прямокутника 48 см. Яке з рівнянь треба скласти, щоб знайти меншу сторону прямокутника (х – довжина меншої сторони в см)?
У першому трамваї було втричі більше пасажирів, ніж у другому. Після того як до першого трамвая зайшло ще 2 пасажири, а до другого – 18, в обох трамваях їх стало порівну. Скільки пасажирів було в другому трамваї спочатку?
На якому з малюнків зображено паралельні прямі.
Яка з точок, позначених на рисунку, має координати (2;−1)?
Задано три вершини прямокутника у прямокутній системі координат: (2;2) ; (2; ‒ 2); (‒ 4; ‒ 2). Визначте координати четвертої вершини прямокутника.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома