Знайдіть невідомий член пропорції 5:16=х:48
Укажіть правильну нерівність:
630 кг апельсинів розподілили між чотирма школами у відношенні 4 : 3 : 5 : 2. Скільки кілограмів апельсинів одержала кожна школа?
Розташуйте в порядку зростання числа: -1; 0; 1; -0,01; 0,001; -0,0001.
Спростіть вираз: 23а + 1,8b – 32a - 2,4b
Розв’язати рівняння: у+6,3= -15,7.
Знайти значення виразу: 24 - (-13) - (-12)
Розкрийте дужки: 2(х-7)
Спростити вираз -3(х-5у)+5(х+3у)
Виконайте дії: (15,54 : (-4,2) - 2,5) · 1,4 + 1,08.
Оленка спекла 60 пиріжків, з яких 8\15 з вишнями. Скільки пирогів з вишнями спекла Оленка?
Відстань між двома містами на карті дорівнює 3 см. Яка відстань між цими містами на місцевості, якщо масштаб карти 1 : 60 000 000?
До магазину завезли 200 кг фруктів, серед яких – 160 кг яблук. Скільки відсотків яблук завезли до магазину?
Розв'яжіть рівняння: 24х - 6х = 86,4
Розкрий дужки та спростити вираз: -6,7 - (-х - 6,7)
Ширина прямокутної ділянки на 25 м коротше від її довжини, периметр дорівнює 150 см. Обчисли площу ділянки.
Розв'яжіть рівняння |х|= -3,5
Знайдіть значення виразу
|-3,5| - |-0,5|
Знайдіть площу круга, діаметр якого дорівнює 4 дм
Розв'язати рівняння: 12(2х + 8) + 26 = 8(2х - 1) + 2
На першій полиці було у 5 разів більше книжок, ніж на другій. Коли з першої полиці забрали 40 книг, а на другу поклали 24, то на обох полицях стало порівно книжок. Скільки книжок було на кожній полиці спочатку?
Яка точка відповідає координаті (3; - 4)
Визначити за малюнком пару перпендикулярних прямих
Розмістити числа 7; -10; 0; 2; -8 у порядку спадання:
Знайдіть значення виразу 0,5ab,
якщо a=-12, b=-15
Спростіть вираз
-5(y-4)+2(y+5) =
Обчисліть значення виразу
Чому дорівнює корінь рівняння
17х-7=20х+8
У двох бочках було порівну води. Коли з першої бочки взяли 54л, а з другої-6л, то в першій бочці залишилося в 4 рази менше води, ніж у другій. Скільки літрів води було спочатку в кожній бочці?
На рисунку зображено графік руху туриста. З якою швидкістю йшов турист до місця відпочинку?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома