Підсумкова контрольна робота з математики за курс 6-го класу

Додано: 23 травня
Предмет: Математика, 6 клас
13 запитань
Запитання 1

Виконай дії

− 2,9 + 1,4

варіанти відповідей

1,5

− 1,5

4,3

− 4,3

Запитання 2

Виконай дії

− 34 5

варіанти відповідей

− 170

170

140

− 140

Запитання 3

Перевір, чи є рівність 16 : 8 = 4 : 2 пропорцією

варіанти відповідей

так, 16 2 = 8 4

ні, 16 4 ≠ 8 2

так, 16 : 4 = 8 : 2

ні, 16 : 2 ≠ 8 : 4

так, 2 = 2

Запитання 4

Порівняй числа 238 та 212

Розв'язання надіслати в Classroom

варіанти відповідей

<

>

=

неможливо визначити

Запитання 5

Порівняй числа

− 13,5 та − 15,2

варіанти відповідей

<

>

=

неможливо визначити

Запитання 6

Розв'яжи рівняння: х + 8 = − 5

варіанти відповідей

3

− 3

13

− 13

Запитання 7

Розв'яжи рівняння

78 х = − 15/16

Розв'язання надіслати в Classroom

варіанти відповідей

− 1,5

1,2

3,2

− 3,2

Запитання 8

Обчисли вираз

Розв'язання надіслати в Classroom

варіанти відповідей

− 1112

1112

1 912

− 1912

Запитання 9

Обчисли вираз

Розв'язання надіслати в Classroom

варіанти відповідей

6

− 6

21

− 21

Запитання 10

Розв'яжи рівняння

8(2,5 − 1,5х) = 33,5 − 1,5(7 + 4х)

Розв'язання надіслати в Classroom



варіанти відповідей

0,5

− 0,5

3

− 3

Запитання 11

Сашко зібрав полуниці у 3 рази більше, ніж Андрій. Після того як Сашко віддав 2,3 кг полуниць Андрію, ягід у хлопців стало порівну. Скільки кілограмів полуниць зібрав Сашко?

Розв'язання надіслати в Classroom

варіанти відповідей

6,9 кг

3,45 кг

2,3 кг

2 кг

Запитання 12

Виміри бруска, що має форму прямокутного паралелепіпеда, становлять 80 см, 50 см і 30 см. Цей брусок потрібно пофарбувати. Скільки знадобиться фарби, якщо на 1 дм2 поверхні витрачається 2,5 г фарби?

Розв'язання надіслати в Classroom

варіанти відповідей

1 кг 620 г

63,2 г

195,5 г

395 г

Запитання 13

Познач на координатній площині точки А (– 8; 0), В (2; 3), С (4; – 2), D (– 3; – 2). Побудуй прямі АC та ВD. Знайди координати точки перетину цих прямих

Розв'язання надіслати в Classroom

варіанти відповідей

(– 2; – 1)

(3; – 1)

(– 4; – 3)

(1; 4)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест