Виконай дії
− 2,9 + 1,4
Виконай дії
− 34 ⋅ 5
Перевір, чи є рівність 16 : 8 = 4 : 2 пропорцією
Порівняй числа 23∕8 та 21∕2
Розв'язання надіслати в Classroom
Порівняй числа
− 13,5 та − 15,2
Розв'яжи рівняння: х + 8 = − 5
Розв'яжи рівняння
7∕8 х = − 15/16
Розв'язання надіслати в Classroom
Обчисли вираз
Розв'язання надіслати в Classroom
Обчисли вираз
Розв'язання надіслати в Classroom
Розв'яжи рівняння
8(2,5 − 1,5х) = 33,5 − 1,5(7 + 4х)
Розв'язання надіслати в Classroom
Сашко зібрав полуниці у 3 рази більше, ніж Андрій. Після того як Сашко віддав 2,3 кг полуниць Андрію, ягід у хлопців стало порівну. Скільки кілограмів полуниць зібрав Сашко?
Розв'язання надіслати в Classroom
Виміри бруска, що має форму прямокутного паралелепіпеда, становлять 80 см, 50 см і 30 см. Цей брусок потрібно пофарбувати. Скільки знадобиться фарби, якщо на 1 дм2 поверхні витрачається 2,5 г фарби?
Розв'язання надіслати в Classroom
Познач на координатній площині точки А (– 8; 0), В (2; 3), С (4; – 2), D (– 3; – 2). Побудуй прямі АC та ВD. Знайди координати точки перетину цих прямих
Розв'язання надіслати в Classroom
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома