Товарознавство продовольчих товарів 4р (Контрольний зріз знань)

Тест виконано: 22 рази
18 запитань
Запитання 1

Макаронний лом - це:

варіанти відповідей

уламки та обрізки від 5 до 13,5см, макарони, які не відповідають нормам цінності для певного сорту і діаметра;

уламки макаронних виробів до 5см;

макаронні вироби, що втратили форму.

Запитання 2

При партії крупи, яка складає 10 мішків, пробу відбирають із:

варіанти відповідей

кожного мішка;

одного мішка;

кожного другого мішка.

Запитання 3

До найбільш розповсюджених дефектів хлібобулочних виробів можно віднести:

варіанти відповідей

бліде забарвлення скоринки, темна (підгоріла) скоринка;

непропечені боки (подових виробів);

неправильна форма виробу;

розпливчастість подового хліба, низький хліб.

Запитання 4

Картопляна хвороба у хлібобулочних виробів спричиняється:

варіанти відповідей

спорами картопляної палички, які потрапляють у хліб разом із дріжджами;

спорами картопляної палички, які потрапляють у хліб з повітря у тісто;

спорами картопляної палички, які потрапляють у хліб під час додавання молока;

спорами картопляної палички, які потрапляють у хліб разом з борошном.

Запитання 5

Бактеріологічний метод визначення свіжості м'яса

варіанти відповідей

заснований на виявленні зміни структури тканини під впливом гниття;

дає можливість визначити збудників порчі м'яса під мікроскопом;

заснований на визначенні початкових, проміжних або кінцевих продуктів гнилісного розпаду білків.

Запитання 6

Точкові проби з ковбасних виробів і копченостей відбирають в поперечному напрямі на відстані:

варіанти відповідей

не більше 1см;

не менше 2см;

не менше 5см від краю;

не більше 1,5см від краю.

Запитання 7

Густину молока визначають:

варіанти відповідей

титрометричним методом;

аерометричним методом;

при його фільтруванні на приладі "Рекорд".

Запитання 8

Недозрілим сирам притаманний:

варіанти відповідей

підкіркова плісень;

аміачний смак і запах;

гіркий смак.

Запитання 9

Дефекти консистенції згущених молочних продуктів:

варіанти відповідей

нечистий смак і запах;

"борошниста" і "піскувата";

рибний присмак і запах.

Запитання 10

До технічних дефектів яєць відносяться:

варіанти відповідей

бій;

кров'яне кільце, велика пляма, тумак, а також яйця міражні, з гострим запахом, який не зникає;

витікання, красюк.

Запитання 11

Дефекти майонезу:

варіанти відповідей

прогірклий присмак, інші неприємні або невластиві присмаки і запахи;

неоднорідність забарвлення;

осалювання;

розшарування емульсії, виділення жиру, велика кількість бульбашок повітря.

Запитання 12

Псування жирів -

варіанти відповідей

хімічне та біохімічне;

обумовлюють вуглеводні, леткі, жирні кислоти;

гідролітичне та окислювальне;

результат складних хімічних і біохімічних процесів.

Запитання 13

Недопустимі дефекти рибних консервів:

варіанти відповідей

хімічний бомбаж, жорстке м'ясо, скисання;

фізичний бомбаж, потемніння бульйону, присмак металу;

мікробіологічний бомбаж, незначне пошкодження шкіри.

Запитання 14

Органолептичний метод визначення якості продуктів - цеметод:

варіанти відповідей

визначення за допомогою приладів, реактивів;

визначення якості за допомогою органів чуттів;

визначення якості за допомогою хімічних реактивів.

Запитання 15

Яка причина неправильної форми мармеладу?

варіанти відповідей

великий вміст кислот;

підвищена кислотність;

порушення технологічних режимів при формуванні, сушінні та упаковуванні, недотримання правил перевезення і зберігання.

Запитання 16

Посивіння шоколаду - це:

варіанти відповідей

покриття поверхні шоколаду сірим (сивим нальотом);

ламкість шоколаду;

покриття поверхні пліснявою.

Запитання 17

Неприпустимі дефекти цукерок:

варіанти відповідей

цукрове і жирове посивіння глазурі; білі плями на поверхні неглазурованих помадних цукерок від зростків кристалів цукру;

наявність виробів деформованих, з глазур'ю, що обсипалася;

згірклий, сальний або інший неприємний присмак і запах;

зіпсованість шкідниками.

Запитання 18

Основні фізико-хімічні показники якості печива, крекеру і галет:

варіанти відповідей

вологість;

масова частка цукру, жиру;

здатність намокати.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест