Підсумкова контрольна робота за 2 семестр 6-Є клас

Додано: 8 травня
Предмет: Природознавство, 6 клас
21 запитання
Запитання 1

Впізнай середовище за його особливостями: достатня кількість світла і кисню. Значні зміни температури і вологості упродовж доби і протягом року.

варіанти відповідей

Водне

Грунтове

Наземно-повітряне

Інший організм

Запитання 2

Які пристосування мають тварини, що живуть у водному середовищі, для отримання кисню?

варіанти відповідей
Зябра
Легені
Черевна порожнина
Жировий шар
Запитання 3

Що є прикладами наземно-повітряного середовища?

варіанти відповідей

атмосфера, суша, Світовий океан

річки, озера, хмари

гори, пустелі, ліси

ґрунт, кішка, собака

Запитання 4

Пристосуванням до низьких температур є:

варіанти відповідей

жирові прошарки шкіри

виділення поту

пух, густе хутро

великі вуха

Запитання 5

У якому середовищі майже немає світла й мало кисню?

варіанти відповідей

наземно-повітряному

водному

ґрунтовому

Запитання 6

Середовище життя

варіанти відповідей

сукупність умов, у яких мешкають особин певного виду

усі компоненти середовища життя

наука, що вивчає взаємозв'язки організмів між собою та навколишнім середовищем

Запитання 7

Фактори неживої природи

варіанти відповідей

температура, вологість, охорона природи

освітленість, сольовий склад води, температура

температура, вологість, сольовий склад води, освітленість

Запитання 8

Екологія - це:

варіанти відповідей

середовище життя

наука, що вивчає взаємозв'язки організмів між собою та навколишнім середовищем

усі компоненти середовища життя, які впливають на організми та їхні угруповання

Запитання 9

Умови, в яких живуть організми називають:

варіанти відповідей

довкіллям

середовищщем життя

природою

Запитання 10

Для водного середовища не характерно:

варіанти відповідей

різна солоність води у різних водоймах

взимку температура під льодом не падає нижче +4С

усі тварини дихають за допомогою зябер

з глибиною освітленість зменшується

Запитання 11

Найрізноманітніше за своїми умовами існування середовище, основним джерелом якого є повітря.

варіанти відповідей

водне

наземно- повітряне

грунтове

організмове

Запитання 12

Назвіть пристосування організмів до наземно-повітряного середовища?

варіанти відповідей

обтічна форма тіла

луска захищає тіло риб

комахи мають мозаїчний зір, що збирає зображення з кількох тисяч фрагментів

пересуваються за допомогою плавців

Запитання 13

До яких факторів неживої природи відносяться наступні пристосування: деякі тварини на зиму накопичують підшкірний жир і впадають у сплячку до весни

варіанти відповідей

освітленість

температура

вологість

кисень

Запитання 14

Хижаки - це:

варіанти відповідей

Організми, які мирно співіснують з іншими організмами

Організми, яких поїдають інші організми

Організми, які поїдають інших організмів

Запитання 15

З переліку виберіть ознаку, за якою паразит відрізняється від хижака:

варіанти відповідей

Розмір

Середовище існування

Паразит використовує живий організм, а хижак убиває жертву

Запитання 16

З переліку виберіть способи захисту у жертв від хижаків:

варіанти відповідей

Тверді панцири

Шипи

Протиотрута

Гострі зуби

Запитання 17

Організм, який забезпечує іншого їжею, притулком:

варіанти відповідей

Хижак

Жертва

Паразит

Хазяїн

Запитання 18

Оберіть з переліку організми, які є хижаками:

варіанти відповідей

лев

жаба

заєць

олень

акула

Запитання 19

Оберіть з переліку організми, які є паразитами:

варіанти відповідей

орхідея

блоха

дощовий черв'як

павук

Запитання 20

Оберіть ФАКТОРИ, що впливають на зменшення кількості конвалії звичайної, основним ареалом існування якої - ліси

варіанти відповідей

будівництво

вирубка лісів

зривання у букети

насаджування лісосмуг

Запитання 21

Відомо, що конюшина запилюється джмілями. Джмелі використовують для побудови гнізда мишачі нори. Виберіть ФАКТОРИ, що призводять до знищення конюшини

варіанти відповідей

розведення травоїдних тварин

розорювання луків

розведення консументів другого порядку

збільшення кількості мишей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест