22.05. Підсумкова діагностична робота за рік

Додано: 22 травня
Предмет: Математика, 6 клас
9 запитань
Запитання 1

Обчисліть:

-3-(-6,9+5,8)

варіанти відповідей

2,9

-4,7

-1,9

3,1

Запитання 2

Спростіть вираз:

-2m(-3n+2)+4m

варіанти відповідей

6mn

6m-8n

6mn-8

6n+12

Запитання 3

Знайдіть значення виразу 8a-5:b, якщо а=⅙, b=6.

варіанти відповідей

1

-0,2

0,5

Запитання 4

Знайдіть корінь рівняння 5х+0,8=4х-1,9

варіанти відповідей

-0,27

-1,1

1,1

-2,7

Запитання 5

Яке з наведених тверджень правильне?

варіанти відповідей

Якщо два відрізки не перетинаються, то вони обов'язково перпендикулярні.

Два відрізки, що лежать на перпендикулярних прямих, називають перпендикулярними.

Якщо дві прямі, які лежать в одній площині, перпендикулярні до третьої прямої, то вони перетинаються.

Два промені не можуть бути паралельними.

Запитання 6

Які координати має точка М, позначена на малюнку?

варіанти відповідей

(3; 2)

(-2; 3)

(2; 3)

(-3; -2)

Запитання 7

Яка з точок, позначених на малюнку, має координати (2; -1)?

варіанти відповідей

А

В

С

D

Запитання 8

На одному складі було в 3 рази більше телевізорів, ніж на другому. Після того як з першого складу забрали 20 телевізорів, а на другий привезли 14, то телевізорів на обох складах стало порівну. Скільки телевізорів було на кожному складі спочатку?

варіанти відповідей

17 та 51

15 та 45

16 та 48

14 та 42

Запитання 9

На координатній площині позначте точки M(-1; 6); N(2; 5); K(3; 0); E(-2; -3). Проведіть відрізки MK і NE.

Визначте координати точки перетину цих відрізків.


варіанти відповідей

(1; 3)

(3; 1)

(2; 1)

(1; 2)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест