Обчисліть:
-3-(-6,9+5,8)
Спростіть вираз:
-2m(-3n+2)+4m
Знайдіть значення виразу 8a-5:b, якщо а=⅙, b=6.
Знайдіть корінь рівняння 5х+0,8=4х-1,9
Яке з наведених тверджень правильне?
Які координати має точка М, позначена на малюнку?
Яка з точок, позначених на малюнку, має координати (2; -1)?
На одному складі було в 3 рази більше телевізорів, ніж на другому. Після того як з першого складу забрали 20 телевізорів, а на другий привезли 14, то телевізорів на обох складах стало порівну. Скільки телевізорів було на кожному складі спочатку?
На координатній площині позначте точки M(-1; 6); N(2; 5); K(3; 0); E(-2; -3). Проведіть відрізки MK і NE.
Визначте координати точки перетину цих відрізків.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома