Підсумкова контрольна робота за рік з алгебри у 8 класі

Додано: 20 травня 2020
Предмет: Алгебра, 8 клас
10 запитань
Запитання 1

Скротити дріб 12х2 /42х8

варіанти відповідей

4/7

2/7х4

6/7

2/7х6

Запитання 2

Обчислити: 4-6 ⋅16-3 ÷64-5

варіанти відповідей

1/64

64

12

16

Запитання 3

Спростіть вираз √18(√6-√2)-3√12

варіанти відповідей

6

-6

6-2√3

6+2√3

Запитання 4

Яке з наведених рівнянь не має коренів?

варіанти відповідей

х2-81=0

х2+49=0

х-8=0

х+12=0

Запитання 5

Чому дорівнює добуток коренів рівняння 3х2-15х+8=0 ?

варіанти відповідей

-15

5

8/3

-8/3

Запитання 6

Розв'яжіть рівняння (х2-х-56):(13х+91)=0

варіанти відповідей

8

-8; 7

-8;7

коренів немає

Запитання 7

Розв'яжіть задачу.

Знайти сторони прямокутника,периметр якого дорівнює 34см,а довжина діагоналі становить 13 см.

У відповідь запишіть суму сторін.




варіанти відповідей

18см

17см

16см

20см

Запитання 8

Розв'язати задачу.

З пункту А до пункту В автомобіль їхав по шосе 210км,а повертався назад грунтовою дорогою завдовжки 160км,витративши на зворотній шлях на 1 годину більше, ніж на шлях з пункту А до пункту В. Швидкість з якою їхав автомобіль грунтовою дорогою, на 30км/год менше,ніж його швидкість по шосе.Знадіть швидкість авто по шосе та по грунтовій дорозі.

В відповідь запишіть сумарний час руху автомобіля.

варіанти відповідей

8 год

7 год

6 год

9 год

Запитання 9

Спростіть вираз (5a+4b)2−(3a−b)(7a−16b)

варіанти відповідей

 46a2−55ab+32b2

 4a2+95ab

 4a2−15ab+32b2

4a2−15ab

Запитання 10

Розкладіть на множники 2m2−32n2

варіанти відповідей

2(m−4n)(m+4n)

 2(m2−16n2)

 розкласти неможливо

2(m−8n)(m+8n) 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест