Підсумкова робота №2 з тем: «Одноклітинні евкаріоти – цілісні організми» «Водорості»ГР3

Додано: 29 жовтня
Предмет: Біологія, 7 клас
7 запитань
Запитання 1

Виберіть об'єкт, який НЕ належить до одноклітинних евкаріотичних організмів:

варіанти відповідей
Запитання 2

Виберіть представників водоростей, з яких добувають агар-агар

варіанти відповідей

спірогіра, ульва

порфіра, філофора

навікула, пінулярія

ламінарія, саргасум

Запитання 3

Розгляньте водорость, зображену на малюнку. Виберіть правельне твердження, що відповідає її.

варіанти відповідей

Запасають багрянковий крохмаль

Багатоклітинні організми

Оточені двостулковим панциром із силіцій оксиду

Мають ризоїди

Запитання 4

Виберіть представників бурих водоростей

варіанти відповідей
Запитання 5

Розгляньте малюнок інфузорії. Виберіть правильні відповідності між її структурами та позначеними цифрами.

варіанти відповідей

1 - генеративне ядро, 6 - вегетативне ядро

2- війки

3-пелікула

4-травна вакуоля , 8-мітохондрії

5-скоротлива вакуоля

7-порошиця

гетеротроф

9-травна вакуоля

Запитання 6

Учень та учениця розглядали цикл дизентерійної амеби. Учениця сказала, що амеба потрапляє в організм через немиті фрукти та овочі, а не через кип'ячену воду. Учень стверджував, що дизентерійна амеба може вражати стінки кишки та поширюватись в інші органи. Хто з них правий?

варіанти відповідей

Учень

Учениця

Обоє праві

Обоє неправі

Запитання 7

Виберіть правильні типи живлення організмів

варіанти відповідей

Амеба протей - гетеротрофне живлення

Хламідомонада - симбіотрофне живлення

Евглена зелена - міксотрофне живлення

Ламінарія - автотрофне живлення

Лямблія - гетеротрофне живлення

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест