Підсумкова робота за І семестр (сімейне навчання, 6 клас)

Додано: 3 грудня
Предмет: Основи здоров’я, 6 клас
18 запитань
Запитання 1

Відсутність загрози життю, здоров’ю чи добробуту це -

варіанти відповідей

Спокій

Добробут

Безпека

Запитання 2

Поживні речовини, які є найбільшим джерелом енергії це.....

варіанти відповідей

вітаміни та мінеральні речовини

білки

вуглеводи

жири

Запитання 3

Правильне співвідношення різних груп продуктів харчування

варіанти відповідей

помірність

обмеженість

збалансованість

Запитання 4

Першу допомогу при харчовому отруєнні надають так:

(декілька правильних відповідей)

варіанти відповідей

До приїзду лікаря дати хворому випити 5-6 склянок підсоленої кип'яченої води, щоб викликати блювання. Повторити 2-3 рази, доки з'явиться вода без домішок їжі.

До приїзду лікаря можна випити підсоленої води або несолодкого чаю

При перших симптомах отруєння — викликати «швидку допомогу» або лікаря.

Хворого покласти в ліжко, щоб голова була повернута набік. Пильнувати, щоб не захлинувся блювотинням. Зігріти (вкрити, покласти грілки)

До приїзду лікаря можна випити кави

Запитання 5

Яка самооцінка учня, якщо у компанії однолітків він: не сміливий, не впевнений в собі, боїться критики оточуючих

варіанти відповідей

завищена

занижена

адекватна

усі правильні

Запитання 6

Самооцінка - це ..

варіанти відповідей

потреба розвитку

набута звичка

уявлення людини про себе, оцінювання себе, своїх якостів і почуттів

Запитання 7

Обери продукти, які містять вуглеводи 

варіанти відповідей

м'ясні, молочні продукти, квасоля, яйця

сири, сало, олія, горіхи

цукерки, крупи, хліб, фрукти 

Запитання 8

Захід, спрямований на попередження поширення інфекційних хвороб - це

варіанти відповідей

Профілактика

Епідемія

Карантин

Вакцинація

Запитання 9

Епідемія, що набула світового масштабу

варіанти відповідей

Глобальна криза

Епідемія

Всесвітнє захворювання

Пандемія

Запитання 10

До інфекційних хвороб не належать

варіанти відповідей

СНІД

сколіоз

цукровий діабет

грип

ангіна

алергія

Запитання 11

Оберіть декілька правильних відповідей.

До неінфекційних хвороб відносять

варіанти відповідей

діабет

ВІЛ

інфаркт

інсульт

COVID

перелом

Запитання 12

Матвій погано почувається. Щоранку йому важко прокидатися, на уроках неуважний. Ввечері часто відчуває біль у скронях. Що ви порадите Матвію щодо покращення стану здоров’я?

варіанти відповідей

нічого не робити, саме минеться

звернутися до лікаря

 дотримуватися режиму дня

Запитання 13

Виберіть вірні твердження 

варіанти відповідей

основне джерело кальцію – м’ясо

основне джерело білка – овочі

потреби в їжі у підлітків і дорослих – однакові

вітамін С зміцнює імунну систему

 за добу людині потрібно випити близько 1,5 л рідини

Запитання 14

Вітамін D :

варіанти відповідей

утворюється в організмі під дією сонячного світла

нормалізує зір

підтримує здоров’я скелета

міститься у фруктах та овочах

Запитання 15

Три рази на тиждень ти ходиш на тренування до спортивної школі і повертаєшся додому затемна. Яких правил безпеки будеш дотримуватися?

варіанти відповідей

одягнеш одяг із флікерами

підеш найближчою дорогою

зателефонуєш батькам, щоб тебе зустріли

додому будеш ходити із друзями

одягнеш навушники, щоб було веселіше йти

Запитання 16

Виберіть правильні твердження:

варіанти відповідей

ВІЛ передається через укуси комах

хронічні захворювання підвищують ризик зараження туберкульозом

туберкульоз – невиліковне захворювання

ВІЛ передається при спільному користуванні душем

людина з ВІЛ може жити повноцінним життям, якщо отримує правильне лікування

Запитання 17

Назар побачив біля свого велосипеда предмет, схожий на міну. Що йому слід зробити:

  

 

варіанти відповідей

підійти ближче і уважно роздивитися цей предмет

відійти подалі від велосипеда і повідомити дорослих

 зателефонувати рятувальникам

Запитання 18

В яких ситуаціях ризик є виправданим? 


варіанти відповідей

 залишити без нагляду малих дітей

загасити невелику пожежу

 запливати на глибину

взяти участь у олімпіаді

 рятувати чиєсь життя

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест