підсумкове тестування інформатика, ІІ семестр

Додано: 13 травня
Предмет: Інформатика, 5 клас
25 запитань
Запитання 1

Яка з перелічених команд є умовою?

варіанти відповідей
Запитання 2

Алгоритмічна структура, що дає змогу виконавцеві алгоритму вибрати послідовність команд залежно від істинності певного висловлювання, називається....

варіанти відповідей

Повторення

Слідування

Розгалуження

Запитання 3

Яку команду використовують для створення алгоритмів із неповним розгалуженням у середовищі Скретч?

варіанти відповідей
Запитання 4

Яку команду використовують для створення алгоритмів із повним розгалуженням у середовищі Скретч?

варіанти відповідей
Запитання 5

Вкажи блок-схему повної форми розгалуження

варіанти відповідей
Запитання 6

Цикл, що виконується доки істинна деяка умова, вказана перед його початком- це...

варіанти відповідей

цикл з повторенням

цикл з передумовою

безумовний цикл

Запитання 7

Цикл з лічильником у середовищі Скретч реалізується з допомогою команди:

варіанти відповідей
Запитання 8

Що буде результатом виконання даного циклу ?

варіанти відповідей

спрайт переміститься на 20 кроків

спрайт переміститься на 40 кроків

спрайт переміститься на 30 кроків

спрайт переміститься на 50 кроків

Запитання 9

Цикл з лічильником у середовищі Скретч реалізується з допомогою команди:

варіанти відповідей
Запитання 10

Яким буде результат виконання даної програми якщо натиснуто клавішу Пропуск на клавіатурі?

варіанти відповідей

Об'єкт переміститься вперед на 5 кроків

Об'єкт переміститься вперед на 7 кроків

Об'єкт залишиться на місці

Запитання 11

Команда - це

варіанти відповідей

вказівка виконавцеві виконати певні дії;

створення нових об'єктів;

зміна властивостей об'єктів;

Запитання 12

Алгоритм - це

варіанти відповідей

 послідовність команд для виконавця, в результаті виконання яких буде досягнута мета.

 сукупність команд для виконання будь-яким виконавцем.

середовище програмування

Запитання 13

Програма - це

варіанти відповідей

алгоритм, призначений для виконання комп'ютером.

алгоритм розв'язування задачі на уроці математики

 команда для для комп'ютера

Запитання 14

Вкажіть, який це спосіб подачі команди: дзвінок на урок

варіанти відповідей

звуковий

світловий

спонукальне речення

жест

Запитання 15

Командами в комп'ютері можуть бути:

варіанти відповідей

вибір пункту в меню об'єкта

клік по об'єкту

подвійний клік по об'єкту

вибір пункту в Головному меню комп'ютера

вибір кнопки у вікні програми

перегляд відео

Запитання 16

Вкажіть способи подачі команд:

варіанти відповідей

 спонукальними реченнями

 звуковими сигналами

  світловими сигналами

 жестами

командами в комп'ютері

Запитання 17

Система команд виконавця - це

варіанти відповідей

команди, які отримує виконавець

команди, які може виконувати цей виконавець

набір будь-яких команд для виконання

Запитання 18

Середовище виконання команд - це середовище, в якому виконавець може виконувати команди, які входять до його системи команд.

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 19

Хто може бути виконавцем команди: Приберіть свої робочі місця.

варіанти відповідей

 учні у класі

працівники офісу

діти вдома

домашні тваринки

працівники на заводі

Запитання 20

Кнопка режиму Звичайний комп'ютерної презентації

варіанти відповідей
Запитання 21

Зображені елементи керування використовують для ...

варіанти відповідей

переходу на перший/ останній слайд

переходу на попередній/ наступний слайд

переходу на останній переглянутий/ домашній слайд

переходу на другий/ четвертий слайд

Запитання 22

У режимі Показ слайдів можна

варіанти відповідей

змінювати послідовність розташування слайдів

змінювати об'єкти на слайдах

переглядати ескізи слайдів

демонструвати презентацію

Запитання 23

Кнопка режиму Сортувальник слайдів комп'ютерної презентації

варіанти відповідей
Запитання 24

Кнопка режиму Подання читання комп'ютерної презентації

варіанти відповідей
Запитання 25

Які є режими роботи з комп'ютерною презентацією

варіанти відповідей

звичайний

сортувальник слайдів

подання читання

показ слайдів

стандартний

віконний

слайдовий

потоковий

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест