Підсумковий контроль знань з теми "Алгоритми та програми. Об'єкти. Елементи керування. Методи." 8 клас

Додано: 19 грудня 2023
Предмет: Інформатика, 8 клас
36 запитань
Запитання 1

Зміна властивостей об'єкта, взаємодія між об'єктами, утворення нового об'єкта або знищення наявного об'єкта це…

варіанти відповідей

об’єкт

подія

модуль

обробник подій

Запитання 2

В понятті візуального програмування те, на що спрямована певна діяльність (на противагу суб'єкту, який здійснює таку діяльність) це…

варіанти відповідей

об’єкт

подія

модуль

обробник подій

Запитання 3

Який модуль призначений для створення графічного інтерфейсу в Python?

варіанти відповідей

tkinter

math

future

random

Запитання 4

Яка функція використовується для створення вікна в Python?

варіанти відповідей

Tk()

mainloop()

title()

geometry()

Запитання 5

Яка властивість вікна в Python відповідає за його заголовок?

варіанти відповідей

Tk()

mainloop()

title()

geometry()

Запитання 6

Яка властивість вікна в Python відповідає за його розмір?

варіанти відповідей

Tk()

mainloop()

title()

geometry()

Запитання 7

Виберіть елементи керування вікна модуля tkinter

варіанти відповідей

Button

Label

Listbox

Text

Entry

Font

Title

Запитання 8

Створити нове вікно для введення тексту проєкту можна командою:

варіанти відповідей

File - New File

File - Save

Run - Run Module 

File - Open

Запитання 9

Щоб розмістити зображення у вікні, спочатку потрібно створити новий об'єкт типу: 

варіанти відповідей

Button

Label

Entry

Canvas

Запитання 10

Оберіть команду для розташування кнопки bt1 у точці (10, 120)

варіанти відповідей

  bt1.place(x=120, y=10)

  bt1.pack(x=10, y=120)

 button1.place(x=10, y=120)  

bt1.place(x=10, y=120)

Запитання 11

Об'єктно-орієнтоване програмування - це...

варіанти відповідей

розбиття складних обєктів на частини - системи;

розбиття складних проблем на частини - суб'єкти;

розбиття складної системи на частини - об'єкти;

розбиття складної системи на частини - суб'єкти.

Запитання 12

Об'єкт - це...

варіанти відповідей

те, на що спрямована діяльність;

те, що виконує задані дії;

те, що оточує нас у світі;

те, що змінює властивості суб'єктів.

Запитання 13

Параметри (властивості) об'єкта поділяють на:

варіанти відповідей

дійсні;

кількісні;

статистичні;

якісні.

Запитання 14

Подія -це

варіанти відповідей

зміна властивостей об'єкта;

взаємодія між об'єктами;

утворення нового об'єкта;

можливе знищення наявного об'єкта.

Запитання 15

Методи - це...

варіанти відповідей

середовище, в кому перебуває об'єкт;

дії об'єкта;

інтерфейс об'єкта;

команди, які об'єкт розуміє і може виконати.

Запитання 16

Інтерфейс об'єкта - це...

варіанти відповідей

властивості і методи;

середовище об'єкта;

вікно програми;

властивості, методи, середовище об'єкта.

Запитання 17

Button -це...

варіанти відповідей

метод

конструктор

ім'я об'єкта

текст напису.

Запитання 18

Для створення кнопки використовують об'єкт ...

варіанти відповідей

label;

font;

mainloop;

button.

Запитання 19

Об'єкт кнопка може мати такі властивості:

варіанти відповідей

text;

window;

bg;

height

width

Запитання 20

print() -це ...

варіанти відповідей

метод;

команда

подія

об'єкт

Запитання 21

За допомогою lab1=Label (text='Всім привіт'):

варіанти відповідей

змінна набуває значення напису

створюється напис у вікні 

створюється напис на екрані 

створюється текстове поле

Запитання 22

Команда tk.geometry(‘300x300’) виконує

варіанти відповідей

Задає розміри вікна 300х300

Будує квадрат 300х300 у створеному вікні

Змінює розміри напису

Запитання 23

Оберіть код, який у разі натискання кнопки ОК виводить повідомлення Hello!

варіанти відповідей
Запитання 24

Яким службовим словом починають описувати функцію (обробник подій)?

варіанти відповідей

button

front

def

parck

Запитання 25

Функція для створення напису

варіанти відповідей

tkinter

Label()

button()

Запитання 26

Зв’язувати об’єкт керування, подію та дію можна й за допомогою методу ...

варіанти відповідей

bind

event

command

link

Запитання 27

Оберіть метод, який  визначає розташування об’єкта у верхній частині вікна.

варіанти відповідей

geometry      

pack      

get    

place

Запитання 28

Оберіть метод, який надає можливість отримати значення текстового поля

варіанти відповідей

geometry      

pack      

get    

place

Запитання 29

Оберіть метод, який визначає розміщення об’єкта у вказаному місці вікна.

варіанти відповідей

geometry      

pack      

get    

place

Запитання 30

 Оберіть метод, який розмістить кнопку посередині вікна.

tk.geometry("220x260")

варіанти відповідей

btn.place(x=150, y=125, width=100, height=50)

btn.place(x=100, y=125, width=100, height=50)

btn.place(x=150, y=150, width=100, height=50)

btn.place(x=150, y=175, width=100, height=50)

Запитання 31

Оберіть конструктор, який розташує на кнопці текст «ОК»





варіанти відповідей

btn=Button(“OK”)

btn.Button(“OK”)

btn=Button(text=“OK”)

btn.Button(text=“OK”)

Запитання 32

Оберіть елемент керування, що запускає подію

  



варіанти відповідей

Кнопка 

Напис 

Текстове поле

Багаторядкове текстове поле

Запитання 33

Оберіть елемент керування для введення та редагування тексту

  


варіанти відповідей

Кнопка 

Напис 

Текстове поле

Багаторядкове текстове поле

Запитання 34

За допомогою якої операції відбувається зчеплення тексту у присвоюванні

варіанти відповідей
Запитання 35

Яка ширина текстового поля

варіанти відповідей

13

60

30

150

Запитання 36

Без яких аргументів не будуть працювати перемикачі?

варіанти відповідей

font

text

variable

fg

value

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест