Підсумковий тест №1

Додано: 8 квітня 2019
Предмет: Алгебра, 11 клас
Тест виконано: 443 рази
12 запитань
Запитання 1

У коробці містяться тільки червоні і сині олівці у відношенні 7 : 4. Укажіть число, яким може виражатися загальна кількість олівців у коробці.

варіанти відповідей

80

84

77

70

75

Запитання 2

Яку цифру потрібно поставити на місце * у числі 53*471 , щоб одержане число ділилося на 3?

варіанти відповідей

1

3

5

8

9

Запитання 3

Банк сплачує своїм вкладникам 12 % річних. Визначте, скільки грошей потрібно покласти на рахунок, щоб через рік отримати 96 грн прибутку.

варіанти відповідей

144 грн

120 грн

800 грн

1000 грн

960 грн

Запитання 4

У результаті інфляції у державі N ціни зросли на 300 %. Визначте на скільки відсотків потрібно знизити ціни, щоб повернути їх до попереднього рівня.

варіанти відповідей

на 600%

на 300%

на 20%

на 75%

на 50%

Запитання 5

Розв′яжіть нерівність

35-х ≤ 81

варіанти відповідей

[1; ∞)

(-∞; -9]

[9; ∞)

(-∞; -1]

(1; ∞)

Запитання 6

Знайдіть значення виразу х2 + 4х +4 , якщо х = √7 - 2

варіанти відповідей

15 - 4√7

15 + 4√7

7

-7

0

Запитання 7

Розташуйте у порядку зростання числа

∛5; √3; ln10

варіанти відповідей

ln10; ∛5; √3

√3; ∛5; ln10

∛5; √3; ln10

∛5; ln10; √3

ln10; √3; ∛5

Запитання 8

Знайдіть область визначення функції

y = logx² 4

варіанти відповідей

(-∞; ∞)

(-∞; 0) ∪ (0; ∞)

(0; 1) ∪ (1; ∞)

(-∞; -1) ∪ (-1; 0) ∪ ( 0; 1) ∪ (1; ∞)

(-∞; -1) ∪ (-1; 1) ∪ (1; ∞)

Запитання 9

Знайдіть критичні точки функції у = х4 - 2х2 + 5.

варіанти відповідей

0; ±1

0; 1

-1; 1

-1; 0

0; 2

Запитання 10

Вкажіть найменше значення функції y = 3cos4x + 2

варіанти відповідей

5

1

-1

-5

0

Запитання 11

Яке з рівнянь не має розв′язків?

варіанти відповідей

5x = 0,06

cosx = sin4

log2x = ∛-2

х10 = ln0,5

|x| = tg1

Запитання 12

Укажіть загальний вигляд первісних для функції

f(x) = sin(π -x)

варіанти відповідей

F(x) = cosx + C

F(x) = - cosx + C

F(x) = sinx + C

F(x) = - sinx + C

F(x) = -πcosx + C

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест