Що таке колористика?
Що таке дизайн?
Бренд це?
Комп'ютерна графіка
Що є найменшим об'єктом растрового зображення?
Як називається популяризація товарів, видовищ, послуг і т. ін. з метою привернути увагу покупців, споживачів, глядачів, замовників?
Набір кольорових, графічних, словесних, типографічних, дизайнерських, постійних елементів (констант), що забезпечують візуальну і змістову єдність товарів (послуг) усієї вихідної від фірми інформації, її внутрішнього оформлення- це
Поняття «фірмовий стиль» тісно пов’язане з термінами:
Основні складові фірмового стилю:
Це назва, термін, символ або дизайн (або комбінація всіх цих понять), що позначають певний вид товару або послуги окремо взятого виробника (або групи виробників) і виділяють його серед товарів і послуг інших виробників.
Причини виникнення брендингу:
Розвиненим брендом (strong brand) вважається такий бренд:
Переваги бренду:
Види товарних знаків:
Ім`я бренду повинно бути:
Графіка - це...
Як називають звід законів, правил і норм оформлення тексту, заснованих на вивченні сприйняття набору читачем?
Шрифт або кілька шрифтів, що мають стилістичне єдність накреслення та складається з набору знаків називають ...
Як називається висота букви, що включає в себе нижні і верхні виносні елементи
Яку кількість шрифтів використовувати?
Якою має бути довжина рядка?
При створенні реклами стали використовувати закони:
При виборі засобів реклами рекламодавець враховує не тільки те, де буде розміщена реклама, а й …
Тенденція, тенденційність (від лат. tendo — направляю, прагну) — можливість тих чи інших подій розвиватися в даному напрямку.
Основні риси сучасної реклами:
Буклет може бути
(Виберіть декілька варіантів)
На титульній сторінці, вказується...
(Виберіть декілька варіантів)
Програма для створення буклетів
Процес зміни розмірів міжбуквених пропусків (інтервалів) між сусідніми буквами для поліпшення зовнішнього вигляду і легкості читання тексту це…
Inkscape - це
Яке призначення стрілок виділеного об’єкта (див. рисунок)?
Вкажи на лінійний градієнт
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома