Підсумковий тест 6 клас "Алгоритми та програми"(сімейне навчання)

Додано: 20 травня 2023
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 85 разів
8 запитань
Запитання 1

Об’єкт-виконавець у середовищі Скретч має назву

варіанти відповідей

людина 

спрайт 

машина 

виконавець 

Запитання 2

Створити новий спрайт у проєкті можна кількома способами: 

варіанти відповідей

завантажити зі сховища 

намалювати

сфотографувати за допомогою вебкамери та завантажити 

обрати з бібліотеки

завантажити з файла

приклеїти 

Запитання 3

Структура, що складається із циклу в циклі називається

варіанти відповідей

складним циклом 

групою 

 вкладеним циклом 

Запитання 4

Усі спрайти мають свої властивості: 

варіанти відповідей

ім'я

вік 

положення на Сцені

розміри

прізвище

Запитання 5

Який алгоритм показаний на малюнку?

варіанти відповідей

Цикл, вкладений у розгалуження

Розгалуження, вкладене у цикл

Розгалуження, вкладене у розгалуження

Цикл, укладений у цикл

Запитання 6


Що буде результатом виконання даної програми при натиснутій клавіші пропуск?

варіанти відповідей

 Об'єкт переміститься на 20 кроків

Об'єкт переміститься на 10 кроків

Об'єкт переміститься на 30 кроків

Запитання 7

Вкажіть на команди відстежування моменту настання події


варіанти відповідей
Запитання 8

Яким буде результат виконання даної програми, якщо мишку натиснуто?



варіанти відповідей

Об'єкт переміститься вперед на 9 кроків

Об'єкт переміститься вперед на 2 кроки

Об'єкт переміститься вперед на 3 кроки

Об'єкт переміститься вперед на 8 кроків

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест