Підсумковий тест :)

Додано: 20 січня 2021
Предмет:
Тест виконано: 72 рази
18 запитань
Запитання 1

Такі діти мислять картинками, наочними образами, віддають перевагу яскравому оформленню.

варіанти відповідей

аудіали

візуали

дигітали

кинестетики

Запитання 2

Як називається діаграма, завдяки якій ми аналізуємо проблему, визначаємо причини, підбираємо факти, робимо висновок.

варіанти відповідей

діаграма Венна

циклічна діаграма

деревоподібна діаграма

діаграма фішбоун

Запитання 3

П'ятирядковий неримований вірш - це...

варіанти відповідей

cенкан

асоціативний кущ

Луллій

друдл

Запитання 4

Технологія "Щоденні 3" включає в себе...

варіанти відповідей

математику для себе

математику самостійно

математику всім класом

математику разом з другом

математику письмово

Запитання 5

Метою педагогічної технології "Щоденні 3" є...

варіанти відповідей

навчити рахувати складні приклади

зацікавити математикою

Запитання 6

Цей кінестетичний інструмент називається...

варіанти відповідей

кубики Кьюїзенера

Lego

пентаміно

блоки Дьєнеша

Запитання 7

Оберіть компоненти ранкової зустрічі

варіанти відповідей

Щоденні новини 

Виконання індивідуальних завдань біля дошки 

Вітання

Обмін інформацією

Групове заняття

Запитання 8

«Шість цеглинок» – це.... 


варіанти відповідей

набір для лічби, які ще називають «числа в кольорі», «кольоровими паличками”, “кольоровими числами”, “кольоровими лінієчками”. У наборі містяться чотиригранні палички 10 різних кольорів і довжиною від 1 до 10 см.

це технологія навчання з використанням кубиків LEGO, яка допомогає учням тренувати пам’ять, розвивати моторику і творчо мислити. 


набір з геометричних фігур: чотирьох форм (кола, трикутники, квадрати, прямокутники); трьох кольорів (червоні, сині і жовті фігури); двох розмірів (великі і маленькі фігури); двох видів товщини (товсті і тонкі фігури.


Запитання 9

 Які інструменти використовуються для реалізації методики «6 цеглинок»

варіанти відповідей
Запитання 10

Ця методика найкраще допоможе попрактикуватись у написанні творів. Для аналізу можна взяти художній твір, наукову статтю з історії, медицини чи географії. Перш за все, потрібно намалювати таблицю на чотири стовпчики: Роль, Аудиторія, Форма і Тема. Головне завдання учнів — вибрати персонажа, вжитися в його роль і донести до аудиторії певне висловлювання від його імені.


варіанти відповідей

кубування

РАФТ

стратегія "Передбачення"

Запитання 11

Ця стратегія передбачає використання куба, на гранях якого дають вказівки для учнів. Учитель пропонує в процесі роботи викласти власні думки з запропонованої теми.  


варіанти відповідей

кубування

РАФТ

стратегія "Передбачення"

Запитання 12

Щоденні 5 –це технологія, яка включає ...

варіанти відповідей

яка передбачає розвиток психічних процесів пам’яті, уваги, уяви, мислення, мови. 


яка включає математику для себе, математичне письмо, рахунок, логічні задачі. 

яка передбачає письмо для себе; роботу зі словами; читання для себе, читання для когось; слухання.


Запитання 13

10 кроків до самостійності вкючають в себе...

варіанти відповідей

Тренувати та формувати витривалість

Записати бажані моделі поведінки на Я-схему.

Не заважати.

самостійно виходити з класу під час уроку

Запитання 14

Свідоцтво досягнень учнів 1-4 класів НУШ це...

варіанти відповідей

Документ, який дає розгорнуте уявлення про навчальний поступ дитини в школі.


Документ, де виставляються бали з предметів і який не надає чіткого розуміння, що саме учням вдається, а чому варто приділити більше уваги.


Документ, який містить лише найкращі роботи дитини і наповнюється самою дитиною.


Запитання 15

Формувальне оцінювання це:


варіанти відповідей

процес поточного встановлення рівня досягнень учня (учениці) в оволодінні змістом предмета, уміннями та навичками відповідно до вимог навчальних програм.

Інтерактивне оцінювання прогресу учнів, що дає змогу вчителю відповідним чином адаптувати освітній процес.


Підсумкове оцінювання на основі всіх видів оцінювання.


Запитання 16

 Свідоцтво досягнень містить:

варіанти відповідей

Оцінку власних досягнень, зроблених учнем (ученицею).


Оцінювання соціальних і робочих компетентностей учнів.


Оцінювання предметних компетентностей учнів.


Запитання 17

Яка кількість осередків у НУШ ?

варіанти відповідей

5

8

6

10

Запитання 18

Який осередок представлено на малюнку?

варіанти відповідей

живої природи

ігровий

відпочинку

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест