Підсумкова перевірка знань з інформатики

Додано: 21 травня 2020
Предмет: Інформатика, 5 клас
Тест виконано: 65 разів
37 запитань
Запитання 1

Хто може бути виконавцем?

варіанти відповідей
Запитання 2

Послідовність команд виконавцю, що визначає, які дії і в якому порядку потрібно виконати, щоб досягти поставленої мети це − ... .

варіанти відповідей

команда

алгоритм

наказ

устав

Запитання 3

Що потрібно натиснути для запуску скрипта?

варіанти відповідей

Зелений прапорець

Зелений кружечок

Зелену кнопку

Червону кнопку

Запитання 4

Під яким номером Сцена?

варіанти відповідей

№1

№2

№3

№4

Запитання 5

Для організації циклу з лічильником необхідно використати команду ... .

варіанти відповідей
Запитання 6

Для організації повного розгалуження необхідно використати команду ... .

варіанти відповідей

а

б

в

г

Запитання 7

Сцена − це ... .

варіанти відповідей

середовище виконавця

мова програмування

команда групи "Рух"

Запитання 8

Лінійний алгоритм − це ... .

варіанти відповідей

алгоритм, у якому послідовність дій змінюється в процесі виконання

алгоритм, у якому послідовність виконання дій змінюється, залежно від умови

алгоритм, у якому послідовність дій не змінюється у процесі виконання

Запитання 9

Який алгоритм містить в собі одну або більше умов, і виконується в залежності від цих умов?

варіанти відповідей

складний

розгалужений

лінійний

з повторенням

Запитання 10

Виберіть із списку команд − команди циклу (повторення).

варіанти відповідей
Запитання 11

Що буде результатом виконання даної програми при натиснутій стрілці вниз на клавіатурі?

варіанти відповідей

Нічого не відбудеться

Об'єкт переміститься на 44 кроків

 Об'єкт переміститься на 30 кроків

Об'єкт переміститься на 14 кроків

Запитання 12

На скільки кроків переміститься об’єкт в результаті виконання даної програми?

варіанти відповідей

20

10

15

5

Запитання 13

Який елемент середовища програмування позначено цифрою 1?

варіанти відповідей

Сцена

Меню

Групи команд

Контейнер

Запитання 14

На скільки кроків переміститься виконавець алгоритму в результаті виконання даної програми?


варіанти відповідей

10

20

200

30

Запитання 15

Яким буде результат виконання даної програми якщо натиснуто клавішу Пробіл на клавіатурі?

варіанти відповідей

Об'єкт переміститься вперед на 7 кроків

Об'єкт залишиться на місці

Об'єкт переміститься вперед на 5 кроків

Об'єкт переміститься вперед на 2 кроки

Запитання 16

Окрема вказівка для виконавця − це ... .

варіанти відповідей

наказ

програма  

команда

алгоритм

Запитання 17

Вкажіть на алгоритмічну структуру слідування.

варіанти відповідей
Запитання 18

Вкажіть на алгоритмічну структуру розгалуження.

варіанти відповідей
Запитання 19

Вкажіть на алгоритмічну структуру повторення.

варіанти відповідей
Запитання 20

Алгоритмічна структура, що дає змогу виконавцеві алгоритму вибрати сценарій подальших дій залежно від істинності певної умови − … .

варіанти відповідей

повторення

слідування

розгалуження

Запитання 21

Яка подія в середовищі Скретч (Scratch) реалізується за допомогою даного блоку?

варіанти відповідей

Змінює даний образ на наступний

Змінює колір образу

Змінює розмір образу

Змінює яскравість образу

Запитання 22

Яка подія в середовищі Скретч (Scratch) реалізується за допомогою даного блоку?

варіанти відповідей

Змінює розмір образу

Змінює колір образу

Змінює даний образ на наступний

Видаляє образ

Запитання 23

Яка подія в середовищі Скретч (Scratch) реалізується за допомогою даного блоку?

варіанти відповідей

Запускає програму через 1 секунду

Видаляє програму через 1 секунду

Зупиняє програму через 1 секунду

Призупиняє програму на 1 секунду

Запитання 24

Яка подія в середовищі Скретч (Scratch) реалізується за допомогою даного блоку?

варіанти відповідей

Призупиняє програму на 1 секунду

Зупиняє програму

Змінює тло сцени

Запускає програму

Запитання 25

Вкажіть на команду для створення циклічних алгоритмів з визначеною кількістю повторень у середовищі Скретч (Scratch).

варіанти відповідей
Запитання 26

Вкажіть на команду для створення циклічних алгоритмів з не визначеною кількістю повторень у середовищі Скретч (Scratch).

варіанти відповідей
Запитання 27

На скільки градусів буде виконано поворот у результаті виконання такого циклу?

варіанти відповідей

На 150 градусів проти годинникової стрілки

На 15 градусів за годинниковою стрілкою

На 15 градусів проти годинникової стрілки

На 150 градусів за годинниковою стрілкою

Запитання 28

Що буде результатом виконання даної програми?

варіанти відповідей

Переміщення на 20 кроків

Переміщення на 10 кроків

Переміщення на 15 кроків

Переміщення на 5 кроків

Запитання 29

Команди в тілі циклу будуть виконуватися, доки умова є істинною. Як тільки умова стане хибною, повторення припиниться. Чи може таке бути?

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 30

В алгоритмах, які описують складні проекти, можуть використовуватися базові структури алгоритмів, які саме?

варіанти відповідей

Слідування, розгалуження, повторення

Слідування, циклічність, розподіл

Розгалуження, додавання, повторення

Запитання 31

Файли, які відкривають і створюють у середовищі Скретч (Scratch), називають ... .

варіанти відповідей

презентаціями

інструкціями

проєктами

задачами

Запитання 32

Як називають виконавця у середовищі Скретч (Scratch)?

варіанти відповідей

Фанта

Спрайт

Кола

Живчик

Запитання 33

Укажіть блок, який використовують у блок-схемі для повторення.

варіанти відповідей
Запитання 34

Алгоритм − це ... .

варіанти відповідей

послідовність символів

послідовність елементів

нескінченна послідовність дій

скінченна послідовність дій, яка призводить до отримання результатів

Запитання 35

Для організації неповного розгалуження необхідно використати команду ... .

варіанти відповідей

а

б

в

г

Запитання 36

Яку геометричну фігуру намалює Рудий кіт в результаті виконання такого алгоритму?

варіанти відповідей
Запитання 37

Вкажіть, що можна назвати алгоритмом

варіанти відповідей

Правила поведінки

текст казки

рецепт приготування їжі

інструкція з прання білизни у пральній машині

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест