Підсумковий тест "Алгоритми і програми"

Додано: 16 грудня 2020
Предмет: Інформатика, 8 клас
Тест виконано: 995 разів
19 запитань
Запитання 1

Оберіть модуль для створення справжніх Windows-програм

варіанти відповідей

turtle

tkinter

Django 

Pygame 

Запитання 2

Які ідентифікатори в зображеному коді створення полотна можна замінити іншими, на розсуд програміста?

варіанти відповідей

canvas

tk

width

Tk

tkinter

Canvas

Запитання 3

Елемент керування, що складається з текстових рядків, які може обирати користувач:

варіанти відповідей

Список

Перемикач

Напис

Текстове поле

Запитання 4

Оберіть конструктор «Список». 

варіанти відповідей

Button()

 Label() 

Listbox()

Canvas()

Запитання 5

Круглі кнопки, які дають користувачу можливість обрати лише один варіант із кількох запропонованих: 

варіанти відповідей

Список

Перемикач

Напис

Текстове поле

Запитання 6

Оберіть конструктор «Перемикач». 

варіанти відповідей

Button()

 Label() 

Radiobutton()

Canvas()

Запитання 7

Для створення «Кнопки» потрібно використати конструктор:

варіанти відповідей

Listbox()

Radiobutton()

Button()

Entry()

Запитання 8

Для створення «Текстового поля» потрібно використати конструктор:

варіанти відповідей

Listbox()

Radiobutton()

Button()

Entry()

Запитання 9

Оберіть конструктор «Напис». 

варіанти відповідей

Button()

Entry()

Label()

Canvas()

Запитання 10

Оберіть конструктор «Полотно»

варіанти відповідей

Button()

Entry() 

Label() 

Canvas() 

Запитання 11

Для виведення елементів керування у вікні програми використовують методи:

варіанти відповідей

pack()

Tk()

place()

geometry() 

Запитання 12

Оберіть метод отримання значення з текстового поля.

варіанти відповідей

pack() 

get()

place() 

geometry() 

Запитання 13

Оберіть правильні твердження щодо програми, яка містить такий код: button2.place(x=200,y=300,width=80,height=40)

варіанти відповідей

button2 – це назва об’єкта

place – це метод, що відображає кнопку

width=80 – це висота кнопки

height=40 – це ширина кнопки

Запитання 14

Оберіть правильні твердження щодо програми, яка містить такий код: button2=Button(text=”OK")

варіанти відповідей

button2 – це назва об’єкта 

text – це метод

Button – це назва конструктора кнопок

«OK» - значення властивості 

Запитання 15

Змінна, яка використовується у всій програмі:

варіанти відповідей

Глобальна

Локальна

Запитання 16

Які зі змінних у наведеному фрагменті програми є локальними? 

варіанти відповідей

z

x

t

y

Запитання 17

Яке значення потрібно присвоїти змінній x щоб зображена програма вивела значення 99?

варіанти відповідей

5

9

7

8

Запитання 18

Для створення «Шкали» потрібно використати конструктор:

варіанти відповідей

Listbox()

Radiobutton()

Scale()

Entry()

Запитання 19

Елемент керування, призначений для вибору чисел із діапазону

варіанти відповідей

Список

Шкала

Напис

Текстове поле

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест