Підсумковий тест "Алгоритми та програми", 5 клас

Додано: 27 травня
Предмет: Інформатика, 5 клас
27 запитань
Запитання 1

Слідування —


варіанти відповідей

це така форма організації команд (вказівок) в алгоритмі, під час виконання яких дії виконуються послідовно, одна за одною, без пропусків або повторень.

графічне подання алгоритму у вигляді організованої послідовності блоків.

Запитання 2

Обери правильне твердження.

варіанти відповідей

Алгоритми, у яких використовується тільки структура «Слідування», називаються  лінійними.


Алгоритми, в основі яких лежить структура «Розгалуження», називаються циклічними.

Алгоритми, в основі яких лежить структура «Повторення», називають алгоритмами з розгалуженнями.


Запитання 3

Повторення (цикл) —

варіанти відповідей

це така організація дій в алгоритмі, при якій одна і та ж послідовність дій виконується кілька разів доти, поки виконується деяка умова.

вихід з яких не передбаченологікою програми. Такі цикли щеназивають нескінченними. Tiлoтакого циклу виконуєтьсяпостійно до закінчення роботипроекту.

Запитання 4

Блок-схема алгоритму —


варіанти відповідей

це така форма організації команд (вказівок) в алгоритмі, під час виконання яких дії виконуються послідовно, одна за одною, без пропусків або повторень.

графічне подання алгоритму у вигляді організованої послідовності блоків.

Запитання 5

Для чого в середовищі програмування Скретч використовується дана команда?


варіанти відповідей

Для зміни вигляду виконавця


Щоб повторити (продублювати) графічний образ



 Для запуску програми

Запитання 6

На малюнку зображено інтерфейс середовища програмування Скретч. Якою цифрою позначено блоки команд?


варіанти відповідей

5

1

2

3

4

Запитання 7

Як називається об’єкт виконавець в середовищі Скретч?

варіанти відповідей

Байт

Піксель

Спрайт

Курсор

Запитання 8

На малюнку зображено інтерфейс середовища програмування Скретч. Якою цифрою позначена Сцена?


варіанти відповідей

2

4

1

5

3

Запитання 9

На малюнку зображено фрагмент інтерфейсу середовища програмування Скретч для роботи з об’єктом. Якою цифрою позначено інструмент для видалення об’єкта?


варіанти відповідей

1

6

3

4

2

5

Запитання 10

При якій умові буде реалізовуватися подія в проекті, якщо використати дану команду в середовищі програмування Скретч?


варіанти відповідей

 Коли буде змінено тло

 

Коли натиснуто певну клавішу

 Коли натиснуто спрайт

 Коли натиснуто прапорець

Запитання 11

Для чого в середовищі програмування Скретч використовується дана команда?


варіанти відповідей

Для повороту об’єкта на 15 градусів проти годинникової стрілки

 Для повороту об’єкта на 15 градусів за годинниковою стрілкою

 Для переміщення об’єкта на 10 кроків ліворуч

 

Для переміщення об’єкта на 10 кроків праворуч

Запитання 12

Яка форма подання алгоритму, коли вчитель говорить: "Візьміть ручки, відкрийте зошити та запишіть домашнє завдання"?

варіанти відповідей

Послідовність сигналів

Графічна

Словесна

Запитання 13

Алгоритмом називають

варіанти відповідей

послідовність кроків, які не приводять до результату

скінченну послідовність команд, виконання яких приводить до розв'язання поставленої задачі

будь-яку послідовність команд

Запитання 14

Структуру повного розгалуження в середовищі Скретч можна подати командою

варіанти відповідей
Запитання 15

Визнач, що скаже виконавець після виконання команди,

якщо а = 7, b = 17.

варіанти відповідей

Нічого не скаже

а менше b

а менше або дорівнює b

Запитання 16

Виберіть зі списку колір, якого набуде олівець після виконання команди

варіанти відповідей

Зелений

Колір не зміниться

Червоний

Запитання 17

На скільки кроків буде виконано переміщення у результаті виконання такого циклу?

варіанти відповідей

Не можна визначити

15

9

Запитання 18

Яка програма є середовищем для виконання алгоритмів?

варіанти відповідей

Word

Google Chrome

Paint

Scrаtch

Запитання 19

Які існують способи подання алгоритмів?

варіанти відповідей

Словесний

Простий

Графічний

Послідовність сигналів (звукових, світлових тощо)

Закінчений

Запитання 20

На скільки кроків переміститься виконавець в результаті виконання програми?

варіанти відповідей

0

13

17

20

Запитання 21

На скільки кроків переміститься об'єкт в результаті виконання даної програми?

варіанти відповідей

8

14

5

27

Запитання 22

Як можна додати виконавця в Scratch?

виберіть декілька варіантів

варіанти відповідей

Намалювати

Вивантажити з комп'ютера

Обрати із бібліотеки

зліпити

Запитання 23

Вказівка виконавцеві виконати певні дії - це ...

варіанти відповідей

Подія

Сценарій

Команда

Запитання 24

На скільки кроків буде виконано переміщення у результаті виконання такого циклу?

варіанти відповідей

10

1000

100

20

Запитання 25

Який загальний вигляд команди циклу з лічильником?

варіанти відповідей
Запитання 26

Розгалуження бувають (декілька відповідей):

варіанти відповідей

зовнішні

внутрішні

повні

неповні

Запитання 27

Визначте назву програми за її значком

варіанти відповідей

Paint

Scratch

PowerPoint

Word

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест