Підсумковий тест "Чотирикутники". 8 клас

Додано: 22 листопада
Предмет:
12 запитань
Запитання 1

Периметр чотирикутника дорівнює 80 см, а одна із сторін 24 см. Друга сторона на 3 см менша за першу. Знайдіть третю та четверту сторони чотирикутника, якщо відомо що вони рівні між собою.

варіанти відповідей

 20,5 см

22 см

19 см

17,5 см

Запитання 2

Сума будь-яких двох сусідніх кутів паралелограма дорівнює …

варіанти відповідей

90°

360°

120°

180°

Запитання 3

Периметр прямокутника дорівнює 70 см. Сторони прямокутника відносяться як 3 : 4. Знайдіть більшу із сторін прямокутника.

варіанти відповідей

30 см

20 см

40 см

15 см

Запитання 4

Сторона ромба дорівнює 11 см. Знайдіть його периметр.

варіанти відповідей

55 см

22 см

33 см

44 см

Запитання 5

Периметр квадрата дорівнює 130 см. Знайдіть сторону квадрата.


варіанти відповідей

34,5 см

32,5 см

33,5 см

31,5 см

Запитання 6

Різниця між периметром квадрата і його стороною дорівнює 15 см. Знайдіть сторону квадрата.

варіанти відповідей

5 см

10 см

15 см

20 см

Запитання 7

Оберіть яке з наведених тверджень не вірне.

варіанти відповідей

Трапеція є опуклим чотирикутником

У рівнобічної трапеції діагоналі в точці перетину діляться навпіл

Діагоналі рівнобічної трапеції рівні

У рівнобічної трапеції кути при основі рівні

Запитання 8

О – центр кола. ∠ACD = 55°. Знайдіть ∠СВА.

варіанти відповідей

650

350

900

550

Запитання 9

Чотирикутник, всі сторони якого дотикаються до кола називається …

варіанти відповідей

вписаним в коло

описаним навколо кола

Запитання 10

На малюнку A1B1 || A2B2 || A3B3, B1B2 = B2B3 = 9 см, А1А3 = 10 см. Знайдіть А2А3.

варіанти відповідей

 18 см

9 см

20 см

10 см

3 см

Запитання 11

DK – середня лінія трикутника АВС. Знайдіть DK, якщо АС = 26 см.

варіанти відповідей

26 см

13 см

78 см

52 см

Запитання 12

Середня лінія трапеції дорівнює 50 см. Знайдіть більшу основу трапеції, якщо вона більше за меншу на 8 см.

варіанти відповідей

46 см

21 см

29 см

54 см

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест