Підсумковий тест ІІ семестр

Комп’ютерні програми. Меню та інструменти. Створення інформаційних моделей. Змінення готових. Використання.  Лінійні алгоритми.

Додано: 17 травня 2023
Предмет: Інформатика, 4 клас
Тест виконано: 24 рази
14 запитань
Запитання 1

1.Фрагмент, який містить команду перевірки умови, і залежно від результату

виконання цієї команди ( ТАК чи НІ) буде виконуватися або одна

послідовність команд, або інша - ...

варіанти відповідей

а) алгоритм з неповним розгалуженням

б) циклічний алгоритм

в) лінійний алгоритм

г) алгоритм з повним розгалуженням

Запитання 2

2. Частина алгоритму, яка може повторюватися кілька разів називається:

варіанти відповідей

а) розгалуженням

б) циклом

в) командою

г) алгоритмом

Запитання 3

3. Що буде після виконання цієї програми?

варіанти відповідей

а) Кіт переміститься на 10 кроків

б) Кіт переміститься на 30 кроків

в) Кіт намалює лінію

Запитання 4

4. Скретч - це середовище програмування, де можна створювати...

варіанти відповідей

а) власні програми

б) ігри, цікаві історії

в) власні програми, ігри, цікаві історії, мультфільми

Запитання 5

5. В чому вимірюється рух виконавців?

варіанти відповідей

а) метрах

б) кроках

в) сантиметрах

г) дюймах

Запитання 6

6. До якого типу команд належать команди синього кольору?

варіанти відповідей

а) оператори;

б) керування;

в) рух;

г) звук;

Запитання 7

7. Алгоритм, у якому команди виконуються або не виконуються залежно від

виконання або невиконання певної умови - ...

варіанти відповідей

а) лінійний

б) розгалуження

в) повторення

Запитання 8

8. Яка команда видаляє зі сцени малюнки, створені за допомогою Олівця.

варіанти відповідей

а) Очистити

б) Прибрати все

Запитання 9

9. Операційна система ...

варіанти відповідей

а) Забезпечують взаємодію користувача з прикладними програмами.

б) забезпечує взаємодію всіх пристроїв комп’ютера, роботу інших програм, діалог комп’ютера з користувачем.

в) забезпечує виконання конкретних завдань: створення і редагування текстів,

зображень, презентацій тощо.

Запитання 10

10. Вибери назви операційних систем.

варіанти відповідей

а) iOS

б) Windows

в) Google

г) MacOS

д) Viber

е) Android

Запитання 11

11. Вікно комп’ютерної програми –

варіанти відповідей

а) це зображення, яке з`являється після завантаження комп`ютера.

б) це область екрана, яка містить робочу зону для відображення інформації та

значки для керування вікном.

в) забезпечує взаємодію всіх пристроїв комп’ютера, роботу інших програм, діалог комп’ютера з користувачем.

Запитання 12

12. Вибери програми для практичної діяльності(прикладні програми).

варіанти відповідей
Запитання 13

13. .Як називають матеріальний або уявний об'єкт, який у процесі вивчення

(навчання) замінює реальний об'єкт-оригінал, зберігаючи важливі для

даного дослідження типові властивості оригіналу?

варіанти відповідей

а) модель

б) інформаційна модель

 

в) моделювання

г) предметна галузь

Запитання 14

14. Глобус, іграшковий автомобіль, м'яч, будинок - це приклади ...

варіанти відповідей

а) інформаційних моделей

б) знакових моделей

в) вербальних моделей

г) матеріальних моделей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест