Комп’ютерні програми. Меню та інструменти. Створення інформаційних моделей. Змінення готових. Використання. Лінійні алгоритми.
1.Фрагмент, який містить команду перевірки умови, і залежно від результату
виконання цієї команди ( ТАК чи НІ) буде виконуватися або одна
послідовність команд, або інша - ...
2. Частина алгоритму, яка може повторюватися кілька разів називається:
3. Що буде після виконання цієї програми?
4. Скретч - це середовище програмування, де можна створювати...
5. В чому вимірюється рух виконавців?
6. До якого типу команд належать команди синього кольору?
7. Алгоритм, у якому команди виконуються або не виконуються залежно від
виконання або невиконання певної умови - ...
8. Яка команда видаляє зі сцени малюнки, створені за допомогою Олівця.
9. Операційна система ...
10. Вибери назви операційних систем.
11. Вікно комп’ютерної програми –
12. Вибери програми для практичної діяльності(прикладні програми).
13. .Як називають матеріальний або уявний об'єкт, який у процесі вивчення
(навчання) замінює реальний об'єкт-оригінал, зберігаючи важливі для
даного дослідження типові властивості оригіналу?
14. Глобус, іграшковий автомобіль, м'яч, будинок - це приклади ...
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома