Термін «нововведення» трактують як :
Традиційно інновації в освіті поділяють на такі групи:
Залежно від галузі педагогічного знання інновації поділяють :
Пріоритетними завданнями сучасної освіти є :
Педагогічна інноватика це:
Сьогодні створюється нова педагогіка, характерною ознакою якої є :
Найбільш значущою особливістю сучасної системи освіти є :
Навчання працювати полягає у:
Залежно від масштабу перетворень інновації поділяють:
Самоціллю педагогічної інноватики є :
Головною метою рейтингової системи контролю організації навчального процесу й оцінки знань студентів є :
Ідейною основою багатьох спроб упровадження інноваційного навчання у першій третині ХХ століття була
Об’єктами інновацій найчастіше є такі проблеми:
Інновації у вищій школі передбачають:
Інноваційне навчання це :
Навчання навчатися полягає у
:
Навчання співіснувати передбачає:
Інновації в освіті це :
Технології співробітництва (партнерська технологія) передбачає:
Мета особистісно-орієнтованого навчання:
Назвіть методичні принципи, на яких базуються інтенсивні технології:
Суть монопредметної технології полягає у тому, що :
Серед альтернативних педагогічних технологій найбільш відомими є :
Історичні витоки проблемного навчання почали складатися як
У процесі проблемного навчання провідними стають :
Освітня технологія це :
Суть природовідповідних технологій полягає у тому, шо вони :
Проблемна ситуація в навчанні це –
У центрі предметно-орієнтованої технології :
Назвіть головну характерну особливість партнерської технології :
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома