Підсумковий тест інновації

Додано: 22 грудня 2023
Предмет: Інформатика, 11 клас
30 запитань
Запитання 1

Термін «нововведення» трактують як :

варіанти відповідей

нові форми організації пра

ці та управління, нові види

технологій, які охоплюють

не тільки окремі установи

та організації, а й різні сфе

ри;

сукупність нових професій

них дій педагога, спрямова

них на розв’язання актуаль

них проблем виховання і н

авчання з позицій особисті

сно-орієнтованої освіти.

цілеспрямований процес ч

асткових змін, що ведуть д

о модифікації мети, змісту,

методів, форм навчання й

виховання;

зміни в освітній практиці;

Запитання 2

Традиційно інновації в освіті поділяють на такі групи:

варіанти відповідей

за рівнем застосування, за філософською основою, за концепцією засвоєння;

за орієнтацією на особистісні структури, за характером змісту і структури;

залежно від сфери застосування інновації, залежно від масштабу перетворень,

за типом управління пізнавальною діяльністю, за напрямом модернізації існуючої традиційної системи.

Запитання 3

Залежно від галузі педагогічного знання інновації поділяють :

варіанти відповідей

виховні, дидактичні, історико-педагогічні

модифікаційні, комбінаторні, радикальні нововведення;

у змісті освіти, у технології навчання та виховання, в управлінні освітою;

часткові, модульні, локальні нововведення;

Запитання 4

Пріоритетними завданнями сучасної освіти є :

варіанти відповідей

навчання: навчатися; працювати; співіснувати; жити;

вдосконалити освітню систему відповідно до вимог сучасності;

забезпечити різнобічний гармонійний розвиток особистості;

досвід провідних європейських країн;

Запитання 5

Педагогічна інноватика це:

варіанти відповідей

вчення про створення, оцінювання, освоєння і використання педагогічних новацій;

процес запровадження інновацій в освітню систему;

результат впровадження нового в освітню практику;

Запитання 6

Сьогодні створюється нова педагогіка, характерною ознакою якої є :

варіанти відповідей

всесторонній розвиток особистості.

чітке бачення кінцевих результатів навчання і виховання;

гуманістична спрямованість;

інноваційність - здатність до оновлення, відкритість новому;

Запитання 7

Найбільш значущою особливістю сучасної системи освіти є :

варіанти відповідей

гуманістична спрямованість.

співіснування традиційної та інноваційної стратегії організації навчання;

оновлення змісту освіти;

орієнтація на досвід європейських країн;

Запитання 8

Навчання працювати полягає у:

варіанти відповідей

встановленні гармонійних взаємовідносин у колективі;

формування цілісного світогляду;

здатності ефективно оволодівати професійними навичками,

досягненні високих результатів у професійній сфері.

Запитання 9

Залежно від масштабу перетворень інновації поділяють:

варіанти відповідей

модифікаційні, комбінаторні, радикальні нововведення;

історичні, сучасні;

виховні, дидактичні, історико-педагогічні;

часткові, модульні, локальні нововведення;

Запитання 10

Самоціллю педагогічної інноватики є :

варіанти відповідей

орієнтація на нове, пошук і впровадження;

підвищення мотивації до навчання;

реформування освітнього процесу;

апробація нововведень з метою вдосконалення освітнього процесу;

Запитання 11

Головною метою рейтингової системи контролю організації навчального процесу й оцінки знань студентів є :

варіанти відповідей

введення нового в навчально-виховну, освітню діяльність;

аналіз рівня знань студенті в і пошук шляхів його підвищення;

поліпшення якості навчання шляхом активізації навчальної діяльності;

організацію науково-дослідницьких та навчально-методичних робіт;

Запитання 12

Ідейною основою багатьох спроб упровадження інноваційного навчання у першій третині ХХ століття була

варіанти відповідей

педагогічна теорія, розроблена А. Маслоу;

концепція навчання К. Роджерса;

педагогічна концепція американського педагога й філософа Дж. Дьюї;

педагогічна ідея Ф. Брауна;

Запитання 13

Об’єктами інновацій найчастіше є такі проблеми:

варіанти відповідей

розвиток пізнавального інтересу, підвищення мотивації до засвоєння нових знань;

педагогічні бар’єри;

суб’єкти освітньої діяльності, методи, засоби і форми впровадження нововведень;

підвищення мотивації до освітньої діяльності, збільшення обсягу навчального матеріалу, прискорення темпів навчання, використання активних форм, продуктивних методів, нових технологій навчання, тощо.

Запитання 14

Інновації у вищій школі передбачають:

варіанти відповідей

реформування у змісті освіти;

розробку конкретних заходів спрямованих на покращення і розвиток виховання й освіти;

організацію науково-дослідницьких та навчально-методичних робіт з проблем професійної освіти; вивчення, узагальнення та поширення кращого вітчизняного,європейського та світового досвіду; організація і проведення конференцій, семінарів, круглих столів , тренінгових курсів з інноваційних методик викладання;

визначення основних принципів освітньої діяльності;

Запитання 15

Інноваційне навчання це :

варіанти відповідей

процес творення, запровадження та поширення в освітній практиці нових ідей, засобів, педагогічних та управлінських технологій;

навчальна та освітня діяльність, яка ґрунтується на розвитку різноманітних форм мислення, творчих здібностей, високих соціально-адаптаційних можливостей особистості;

процес надання знань, формування вмінь і навичок з різних напрямів ї освіти;

навчання спрямоване на формування навичок володіння професійними вміннями знаходити вихід з найнепередбачуваніших ситуацій,співпрацювати в колективі;

Запитання 16

Навчання навчатися полягає у

:

варіанти відповідей

якісному і швидкому засвоєнню знань;

виробленні вміння оволодівати та оперувати найрізноманітнішою інформацією;

формування цілісного світогляду і світосприйняття;

всі відповіді правильні;

Запитання 17

Навчання співіснувати передбачає:

варіанти відповідей

розвиток таланту до налагодження соціальних, дружніх та родинних стосунків;

здатність ефективно оволодівати професійними навичками;

формування прагнення додуховної зрілості, бути відповідальним за себе;

формування цілісного світогляду і світосприйняття;

Запитання 18

Інновації в освіті це :

варіанти відповідей

процес творення, запровадження та поширення в освітній практиці нових ідей, засобів, педагогічних та управлінських технологій, у результаті яких підвищуються показники (рівні) досягнень структурних компоненті в освіти, відбувається перехід системи до якісно нового стану;

створення, оцінювання, освоєння і використання педагогічних новацій;

введення нового в навчально–виховну, освітню діяльність;

орієнтація на нове, пошук і його впровадження;

Запитання 19

Технології співробітництва (партнерська технологія) передбачає:

варіанти відповідей

побудову освітнього процесу на гуманістичній основі;

оптимальне поєднання предметно-орієнтованого і особистісно- орієнтованого навчання;

створення атмосфери співробітництва між педагогом і вихованцем;

співпрацю студента з викладачем як під час навчання та і в позанавчальний час;

Запитання 20

Мета особистісно-орієнтованого навчання:

варіанти відповідей

сприяти засвоєнню знань за невеликий проміжок часу;

формувати в особистості мотивацію до саморозвитку;

розвивати критичне мислення і світоглядне бачення;

розвивати особистість, а не опановувати предмет;

Запитання 21

Назвіть методичні принципи, на яких базуються інтенсивні технології:

варіанти відповідей

принцип наочності, поетапно-концентричної організації матеріалу та процесу навчання;

принцип особистісного спілкування, принцип особистісно-рольової організації навчального матеріалу, принцип поетапно-концентричної організації матеріалу та процесу навчання, принцип колективної взаємодії;

принцип природовідповідності і колективної взаємодії.

Запитання 22

Суть монопредметної технології полягає у тому, що :

варіанти відповідей

вона дозволяє акумулювати в режимі щоденної праці спільні сили викладача і сили студентів, націлені на досягнення найвищих результатів у вивченні єдиної дисципліни в ущільненому та концентрованому в часі варіанті;

сприяє засвоєнню знань з чітко окресленої однієї галузі знань;

у її основі створена цілісна система знань, умінь і навичок особистості;

вона базується на гуманістичній спрямованості;

Запитання 23

Серед альтернативних педагогічних технологій найбільш відомими є :

варіанти відповідей

вальдорфська педагогіка Рудольфа Штейнера;

програмоване навчання;

технології диференційованого навчання, технології індивідуалізації навчання, ІКТ технології;

педагогіка співробітництва, технологія Монтессорі;

Запитання 24

Історичні витоки проблемного навчання почали складатися як

варіанти відповідей

протидія застарілій системі методів;

антипод догматичному навчанню;

націленість на подолання діалектичних суперечностей у процесі пізнання;

спрямування зусиль для розвитку критичного мислення;

Запитання 25

У процесі проблемного навчання провідними стають :

варіанти відповідей

пізнавально-спонукальні (інтелектуальні) мотиви;

пізнавальні мотиви;

розумова праця та критичне мислення;

творчий підхід до розв’язання проблеми;

Запитання 26

Освітня технологія це :

варіанти відповідей

модель спільної роботи викладача та студентів з планування, організації та проведення реального процесу навчання за умови забезпечення комфортності;

викладання і засвоєння знань з урахуванням технічних і людських ресурсів і їхніх взаємодій, що мають своїм завданням оптимізацію форм освіти;

Запитання 27

Суть природовідповідних технологій полягає у тому, шо вони :

варіанти відповідей

сприяють активізації та інтенсифікації діяльності студентів;

спираються на природні процеси розвитку дитини, використовують методи народної педагогіки;

мають нерозривний зв'язок з особистою майстерністю педагога, власним педагогічним почерком, певнимпедагогічним середовищем;

використовують методи народної педагогіки;

Запитання 28

Проблемна ситуація в навчанні це –

варіанти відповідей

пізнавальна трудність, для подолання якої студенти мають здобути нові знання або докласти інтелектуальних зусиль;

непередбачувана ситуація ,яка вимагає самостійної пошукової діяльності;

ситуація, у якій неможливість пояснити факт або вирішити пізнавальну задачу з опорою на наявні знання;

Запитання 29

У центрі предметно-орієнтованої технології :

варіанти відповідей

студент, а навчальний процес будується «від студента»;

коло знань, навчальний процес будується від навчальної дисципліни;

навчальний предмет, і процес будується «від предмета»;

відносини між суб’єктами освітнього процесу-викладачем і студентами.

Запитання 30

Назвіть головну характерну особливість партнерської технології :

варіанти відповідей

створення умов для самореалізації особистості;

педагог однаково дбає як про засвоєння навчального предмета, так і про розвиток особистості;

наголос робиться на самостійній роботі студентів;

технологія побудована на основі ефективності організації та управління освітнім процесом;

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест