Підсумковий тест Скретч

Додано: 14 травня 2020
Предмет: Інформатика, 5 клас
Тест виконано: 467 разів
28 запитань
Запитання 1

У середовищі Скретч змінити вигляд виконавця означає змінити ...

варіанти відповідей

одяг

образ

костюм

зачіску

Запитання 2

Оберіть способи розміщення образів виконавця на вкладці Образи

варіанти відповідей

обрати з бібліотеки

 намалювати у спеціальному редакторі

 вигадати

завантажити з файла

сфотографувати на камеру

скопіювати з малюнка

Запитання 3

Виберіть спосіб додавання виконавця за допомогою виділеної кнопки


варіанти відповідей

 обрати з Бібліотеки образів

намалювати у вбудованому графічному редакторі

 завантажити з файла

вигадати з товарищем

сфотографувати на камеру

Запитання 4

Виберіть спосіб додавання виконавця за допомогою виділеної кнопки

варіанти відповідей

 обрати з Бібліотеки образів

завантажити з файла

 сфотографувати на камеру

 намалювати у вбудованому графічному редакторі

вигадати з товарищем

Запитання 5

Якою командою повинні починатися команди кожного виконавця, щоб можна було одночасно запустити команди кількох виконавців вибором кнопки Запуск

варіанти відповідей
Запитання 6

Кнопка Запуск ...

варіанти відповідей
Запитання 7

Команда, що призупиняє виконання програми ...

варіанти відповідей
Запитання 8

Вкажи на команду для створення циклічних алгоритмів з визначеною кількістю повторень у середовищі Скретч

варіанти відповідей
Запитання 9

Що намалює спрайт після виконання скрипта?

варіанти відповідей

лінію

квадрат

прямокутник

коло

Запитання 10

На скільки градусів буде виконано поворот у результаті виконання такого циклу?

варіанти відповідей

на 150 градусів проти годинникової стрілки

на 15 градусів за годинниковою стрілкою

на 15 градусів проти годинникової стрілки

на 150 градусів за годинниковою стрілкою

Запитання 11

На скільки кроків переміститься об'єкт в результаті виконання даної програми?

варіанти відповідей

8

15

20

30

Запитання 12

Скільки разів буде виконуватися команда розміщена у тілі такого циклу?

варіанти відповідей

5

10

15

Завжди

Запитання 13

Базова алгоритмічна структура, призначена для організації багаторазового виконання набору команд

варіанти відповідей

розгалуження

повторення

слідування

лінійна

Запитання 14

Які види структури повторень ти заєш?

варіанти відповідей

постійне повтоерення

повторення з визначеною кількість разів

повторення з невідомою кількість разів

повторення слідування

Запитання 15

Як називаються процеси, які повторюються?

варіанти відповідей

повторюваними

розгалуженими

циклічними

лінійними

Запитання 16

Виберіть алгоритм з повторенням

варіанти відповідей

знаходження периметра прямокутника

вибір одягу по погоді

вивчення вірша напам'ять

Запитання 17

Алгоритм - це

варіанти відповідей

Скінченна послідовність дій , спрямованих на розв’язування задачі. 

Нескінченна послідовність указівок на виконання дій, спрямованих на розв’язування задачі.

Скінченна важка послідовність посилань на виконання дій, результат яких невідомий.

Запитання 18

Виконавець алгоритмів, якому доступні всі команди Scratch — це ...


варіанти відповідей

спрайт

скрипт

сцена

Запитання 19

Завантажити програмне середовище Скретч можна за допомогою значка


варіанти відповідей
Запитання 20

Алгоритм, у якому всі дії виконуються послідовно називається ...

варіанти відповідей

алгоритм з повторенням

алгоритм з розгалуженням

лінійний алгоритм

Запитання 21

Алгоритмічна структура, що дає змогу виконавцеві алгоритму вибрати сценарій подальших дій залежно від істинності певної умови - …

варіанти відповідей

слідування

повторення

розгалуження

Запитання 22

Обери типи алгоритмів

варіанти відповідей

лінійний

циклічний

словесний

з розгалуженням

умовний

Запитання 23

На малюнку зображене..

варіанти відповідей

Вкладене розгалуження


Розгалуження

Вкладений цикл

Лінійний алгоритм

Запитання 24

Якою цифрою на малюнку позначено команду для зображення структури повного розгалуження в середовищі Скретч?

варіанти відповідей

2

1

Запитання 25

Об'єкт, що здатний виконувати певні команди, - це

варіанти відповідей

помічник

програма

виконавець

Запитання 26

На скільки кроків переміститься об'єкт в результаті виконання даної програми?


варіанти відповідей

30

20

10

15

Запитання 27

На скільки кроків переміститься об'єкт в результаті виконання даної програми?

варіанти відповідей

25

15

5

10

Запитання 28

Алгоритмічна структура, що дає змогу виконавцеві алгоритму вибрати сценарій подальших дій залежно від істинності певної умови - …

варіанти відповідей

слідування

 повторення

розгалуження

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест