1. Що є результатом педагогічного вимірювання?
2. Що визначає шкалу відношень в педагогічних вимірюваннях?
3. Як можна визначити рівноінтервальні шкали в педагогіці?
4. Як визначається середнє значення в розподілі даних?
5. Як визначається медіана в розподілі даних?
6. Що таке мода в статистиці?
7. Для чого використовують медіану?
8. Що відображає кругова діаграма?
9. Для чого часто використовується стовпчаста діаграма?
10. В чому відмінність гістограми від стовпчастої діаграми?
11. Що з переліченого відноситься до структурних компонентів тесту?
12. Знайти основні вимоги щодо тестових завдань для забезпечення їх валідності.
13. Вибрати правдиві твердження, які стосуються формули для обчислення індексу розрізнення тестових завдань.
14. Оберіть деякі зі складових системи забезпечення якості освіти.
15. Що включає в себе система зовнішнього забезпечення якості освіти?
16. Чи є завданням моніторингу в освіті отримання об'єктивної інформації про якість освіти та прогнозування її розвитку?
17. Яка з наведених цілей не є ціллю освітнього моніторингу?
18. Чи існують спеціальні таблиці для різних статистичних критеріїв, за якими знаходять критичні точки при заданому рівні значущості?
19.Яка з наведених функцій моніторингу передбачає збір статистичної інформації про результати функціонування системи освіти?
20. Чи може критична область бути однобічною чи двобічною, залежно від вигляду альтернативної гіпотези?
21. Який принцип передбачає постійний процес у виконанні моніторингу та управління якістю освіти?
22. Статистична значущість коефіцієнта кореляції Пірсона перевіряється за допомогою дисперсії?
23. Яке з наведених тверджень є правильним означенням статистичної гіпотези?
24. Нелінійний зв'язок та вибіркові дані, що не розподілені за нормальним законом - це особливості, які визначають коефіцієнт кореляції Спірмена?
25. Яке твердження є правильним щодо нульової гіпотези?
26. Що таке рівень значущості в статистичних дослідженнях?
27. Яке твердження є правильним щодо відхилення нульової гіпотези?
28. Що вказує на наявність статистичного зв’язку між факторною ознакою X та результативною ознакою Y?
29. Що вивчається в кореляційному аналізі?
30. Основні задачі кореляційного аналізу.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома