Підсумковий тест з дисципліни "Педагогічні вимірювання"

Додано: 20 грудня 2023
Предмет: Технології
30 запитань
Запитання 1

1. Що є результатом педагогічного вимірювання?

варіанти відповідей

А. Кількісні визначення педагогічних законів

Б. Визначення освітнього досягнення об’єкта вимірювання

В. Уточнення педагогічних ознак за допомогою символів

Г. Класифікація педагогічних програм

Запитання 2

2. Що визначає шкалу відношень в педагогічних вимірюваннях?

варіанти відповідей

А. Встановлення відповідності між об’єктами та символами

Б. Наявність абсолютного нуля в нульовій точці вимірювання

В. Можливість порівняння попарних відношень та фіксований початок відліку

Г. Використання лише числових значень для класифікації

Запитання 3

3. Як можна визначити рівноінтервальні шкали в педагогіці?

варіанти відповідей

А. За кількістю класів вимірювання

Б. За наявністю абсолютного нуля та нормальністю розподілу значень

В. За застосуванням літер алфавіту для класифікації

Г. За числовим значенням, кількістю частин стандартного відхилення та правилом "трьох сигм".


Запитання 4

4. Як визначається середнє значення в розподілі даних?

варіанти відповідей

А. Середнє - це найдавніше значення у розподілі

Б. Середнє - це значення, що зустрічається найчастіше

В. Середнє - це просто середнє значення ряду даних

Г. Середнє - це найбільше значення у розподілі

Запитання 5

5. Як визначається медіана в розподілі даних?

варіанти відповідей

А. Медіана - це найменше значення у розподілі

Б. Медіана - це значення, що ділить розподіл навпіл

В. Медіана - це середнє арифметичне значень ряду даних

Г. Медіана - це значення, що зустрічається найчастіше

Запитання 6

6. Що таке мода в статистиці?

варіанти відповідей

А. Мода - це найважливіше значення у розподілі

Б. Мода - це значення, що зустрічається найрідше

В. Мода - це значення, що ділить розподіл навпіл

Г. Мода - це значення, що зустрічається найчастіше

Запитання 7

7. Для чого використовують медіану?

варіанти відповідей

А. Для отримання загальної картини розподілу

Б. Коли потрібно знайти точну середню точку від найменшого до найбільшого значення

В. Для отримання чіткого опису групи в цілому

Г. Коли екстремальні значення впливають на середнє

Запитання 8

8. Що відображає кругова діаграма?

варіанти відповідей

А. Залежності між двома змінними

Б. Розподіл часток у цілому у відсотках

В. Зміни в часі

Г. Кількість елементів на вісі X

Запитання 9

9. Для чого часто використовується стовпчаста діаграма?


варіанти відповідей

А. Відображення змін в часі

Б. Порівняння кількісних значень між категоріями

В. Показник розподілу у відсотках

Г. Залежність між двома змінними

Запитання 10

10. В чому відмінність гістограми від стовпчастої діаграми?

варіанти відповідей

А. Гістограма використовується для категоріальних даних

Б. Стовпчаста діаграма використовується для неперервних даних

В. Гістограма використовується для неперервних даних

Г. Немає відмінностей, це одне і те ж саме

Запитання 11

11. Що з переліченого відноситься до структурних компонентів тесту?

варіанти відповідей

А. Звернення до учнів

Б. Загальний кругозір

В. Педагогічне доручення

Г. Адаптивне тестування

Запитання 12

12. Знайти основні вимоги щодо тестових завдань для забезпечення їх валідності.

варіанти відповідей

А. Неправильна організація дидактичного тестування, що зумовлює несамостійність виконання тесту, уможливлює списування відповідей.

Б. Необхідно користуватися чіткою, зрозумілою мовою, не використовувати багатозначних понять, рідко вживаних слів, сленгу, діалектизмів.


В. Завдання не мають бути реально наближені до змісту предмета, з якого відбувається тестування.


Г. Кожне тестове завдання має виражати одну думку; якщо твердження складне, то формулювання необхідно скоротити або розподілити на кілька пунктів.

Запитання 13

13. Вибрати правдиві твердження, які стосуються формули для обчислення індексу розрізнення тестових завдань.

варіанти відповідей

А.  L — кількість правильних відповідей на завдання у групі «кращих» учнів (1/3 учнів, що найкраще справилися з тестом в цілому.

Б.  n — загальна кількість випробуваних в обох групах.

В.  j - кількість правильних відповідей у групі «гірших» випробуваних (1/3 учнів, що найгірше справилися з тестом в цілому).

Г.  Індекс дискримінативності може змінюватися від –1 до +2

Запитання 14

14. Оберіть деякі зі складових системи забезпечення якості освіти.

варіанти відповідей

А. Система тестових форм роботи

Б. Громадська позиція в системі освіти

В. Система зовнішнього забезпечення якості освіти

Г. Система забезпечення якості в закладах освіти (внутрішня система забезпечення якості освіти)

Запитання 15

15. Що включає в себе система зовнішнього забезпечення якості освіти?

варіанти відповідей

А. Незалежні установи оцінювання та забезпечення якості освіти

Б. Суб"єктивність

В. Ненадійність

Г. Стандартизацію, акредитацію ОП, інституційний аудит.

Запитання 16

16. Чи є завданням моніторингу в освіті отримання об'єктивної інформації про якість освіти та прогнозування її розвитку?

варіанти відповідей

Так.

Ні.

Запитання 17

17. Яка з наведених цілей не є ціллю освітнього моніторингу?

варіанти відповідей

А. Прогнозування та планування розвитку освітньої галузі певного регіону, міста

Б. Вивчення ефективності використання коштів і ресурсів

В. Вироблення рейтингу вчителів

Г. Визначення конкурентоспроможності національних систем освіти

Запитання 18

18. Чи існують спеціальні таблиці для різних статистичних критеріїв, за якими знаходять критичні точки при заданому рівні значущості?

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 19

19.Яка з наведених функцій моніторингу передбачає збір статистичної інформації про результати функціонування системи освіти?

варіанти відповідей

А. Інформаційна

Б. Кваліметрична

В. Діагностична

Г. Прогностична

Запитання 20

20. Чи може критична область бути однобічною чи двобічною, залежно від вигляду альтернативної гіпотези?

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 21

21. Який принцип передбачає постійний процес у виконанні моніторингу та управління якістю освіти?

варіанти відповідей

А. Об'єктивність

Б. Систематичність

В. Безперервність

Г. Узгодженість

Запитання 22

22. Статистична значущість коефіцієнта кореляції Пірсона перевіряється за допомогою дисперсії?

варіанти відповідей

Так.

Ні

Запитання 23

23. Яке з наведених тверджень є правильним означенням статистичної гіпотези?

варіанти відповідей

А. Статистична гіпотеза - це будь-яке припущення про вигляд або властивості розподілу досліджуваної в експерименті ознаки.

Б. Статистична гіпотеза - це завжди доведена істина про властивості досліджуваної випадкової величини.

В. Статистична гіпотеза - це те ж саме, що і результат експерименту.

Г. Статистична гіпотеза - це завдання для педагогічного експерименту

Запитання 24

24. Нелінійний зв'язок та вибіркові дані, що не розподілені за нормальним законом - це особливості, які визначають коефіцієнт кореляції Спірмена?

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 25

25. Яке твердження є правильним щодо нульової гіпотези?

варіанти відповідей

А. Нульова гіпотеза завжди відхиляється в ході статистичного експерименту

Б. Нульова гіпотеза встановлюється на основі статистичних даних і завжди є правильною

В. Нульова гіпотеза - це припущення про рівність між порівнюваними значеннями

Г. Нульова гіпотеза і альтернативна гіпотеза завжди схожі між собою

Запитання 26

26. Що таке рівень значущості в статистичних дослідженнях?

варіанти відповідей

А. Рівень значущості - це завжди ймовірність відхилення нульової гіпотези.

Б. Рівень значущості - це та мінімальна ймовірність, при якій подію можна вважати практично неможливою.

В. Рівень значущості - це те ж саме, що і альтернативна гіпотеза.

Запитання 27

27. Яке твердження є правильним щодо відхилення нульової гіпотези?

варіанти відповідей

А. Якщо нульова гіпотеза відхиляється, це завжди означає, що альтернативна гіпотеза є правильною.

Б. Якщо нульова гіпотеза відхиляється, це завжди означає помилку у формулюванні нульової гіпотези.

В. Якщо нульова гіпотеза відхиляється, приймається альтернативна гіпотеза

Запитання 28

28. Що вказує на наявність статистичного зв’язку між факторною ознакою X та результативною ознакою Y?

варіанти відповідей

А. Множинне співпадіння значень

Б. Парне відображення значень

В. Безліч значень Y, що відповідають кожному значенню X

Запитання 29

29. Що вивчається в кореляційному аналізі?

варіанти відповідей

А. Сила зв’язку між ознаками та їх залежність

Б. Кількість ознак у досліджуваному об’єкті

В. Можливі причинно-наслідкові зв’язки між ознаками

Запитання 30

30. Основні задачі кореляційного аналізу.

варіанти відповідей

А. Вивчення сили зв’язку, встановлення взаємозв’язків та факторів, що впливають на результативну ознаку

Б. Групування даних для зручності розрахунків

В. Побудова полів кореляції

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест