Підсумковий тест з розділу "Алгоритми та програми"

Додано: 29 квітня 2023
Предмет: Інформатика, 8 клас
Тест виконано: 280 разів
25 запитань
Запитання 1

Мова, яка використовується для запису комп'ютерних програм, називається ...

варіанти відповідей

мовою програмування

комп'ютерною програмою

комп'ютерним проєктом

інтерфейсом користувача

Запитання 2

Кожна мова програмування має такі складові: алфавіт, словник, синтаксис, семантика.

Встановлене однозначне тлумачення мовних конструкцій, правил їх виконання - це ...

варіанти відповідей

алфавіт

словник

синтаксис

семантика

Запитання 3

Виконує перетворення програми, написаної мовою програмування у мову, яка зрозуміла комп'ютеру - це

варіанти відповідей

Алгоритм

Компілятор


Монітор

Процесор

Запитання 4

Спеціальна програма, яка дає змогу створювати, редагувати і виконувати різні алгоритми для обраних виконавців за допомогою комп'ютера - це...

варіанти відповідей

Змінна

Графічний редактор

Алгоритм

Середовище виконання алгоритму

Запитання 5

Елемент керування, який використовується для введення даних і виведення результатів називається ...

варіанти відповідей

поле

кнопка

напис

компонент

Запитання 6

Команда для створення поля в мові Python має вигляд:


варіанти відповідей

<ім'я поля>=Entry(<набір властивостей та їх значень>)

Edit1.Text :='Текстове поле'

entry1 = Entry()

Entry(<набір властивостей та їх значень>)=<ім'я поля>

Запитання 7

Для розміщення поля у вікні проєкту використовують методи:

варіанти відповідей

pack()

float()

label ()

place()

Запитання 8

Щоб розмістити напис у вікні, потрібно створити новий об'єкт типу:

варіанти відповідей

tkinter

Button

Label

Entry

Запитання 9

Для чого використовують метод geometry?

варіанти відповідей

Для встановлення власних розмірів для кнопки

Для встановлення місця розташування потрібного об'єкта

Для вставлення потрібних розмірів вікна програми

Запитання 10

Який розмір шрифту буде використано в написі:

lab1 = Label(root, text = 'Привіт, друже!', width = 20, font = 'Arial 18', bg = 'yellow', fg = 'grey')

варіанти відповідей

18

19

20

Запитання 11

Який буде вигляд вікна,якщо тіло програми матиме такий вигляд:


import tkinter

window1=tkinter.Tk()

window1.title('Вікно №1')

window1.geometry('400x200)

window1['bg']='green'

window1.mainloop()

варіанти відповідей
Запитання 12

Присвоєнням у мові програмування Python називають знак ...

варіанти відповідей

>

=

!=

=>

Запитання 13

Для виконання проєкту потрібно виконати команду:

варіанти відповідей

File - New File

 File - Save

 Run - Run Module 

File - Open

Запитання 14

Який з операторів створює вікно програми?

варіанти відповідей

root.mainloop()

 

root.title('Графічна програма')

 root = Tk()

 root.geometry('250x150')

Запитання 15

Зберегти проєкт можна командою:

варіанти відповідей

 File - New File

 File - Save

 Run - Run Module

File - Open

Запитання 16

Для відкриття збереженого проєкту потрібно виконати команду:

варіанти відповідей

 File - New File

 File - Save

Run - Run Module 

 File - Open

Запитання 17

Що робить 4 рядок коду?


from tkinter import*

root = Tk()

root.title('Розв'язування задач')

root.geometry('250x200')

варіанти відповідей

визначає назву вікна

визначає розмір вікна

визначає розміщення напису у вікні

визначає відстань лівої межі вікна від лівої межі екрана

визначає відстань верхньої межі вікна від верхньої межі екрана

Запитання 18

Який атрибут дозволяє задати розміри вікна?

варіанти відповідей

font

geometry

Button

title

Запитання 19

Як підключити бібліотеку?

варіанти відповідей

команда biblioteka

команда import

команда librare

Вона сама підключится

Запитання 20

Інструкція для створення головного вікна має таку структуру:

варіанти відповідей

root = Tk {}

root = Tk()

root Tk

root = Tk []

Запитання 21

Команда  "print"

варіанти відповідей

Виводить зображення

Виводить текст

Виводить сайт

Виводить гру

Запитання 22

Для створення мовою Python проєкту з вікнами потрібно приєднати до проєкту модуль:

варіанти відповідей

title

turtle

tkinter

randint

Запитання 23

Для чого використовують метод geometry?

варіанти відповідей

Для встановлення власних розмірів для кнопки

Для вставлення потрібних розмірів вікна програми

Для встановлення місця розташування потрібного об'єкта

Запитання 24

Встановіть послідовність операторів, які потрібні для створення вікна програми.


А) root.geometry ('300x100')

Б) root=Tk()

В) from tkinter import *

варіанти відповідей

В, Б, А

В, А, Б

А, Б, В

Б, В, Г

Запитання 25

Як задати розміри вікна 300х200 пікселів?

варіанти відповідей

geometry(300x200)

geometry('300,200')

geometry('300x200')

geometry(300;200)

geometry("300x200")

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест