Підсумковий тест з теми "Алгоритми та програми"

Додано: 6 травня 2020
Предмет: Інформатика, 7 клас
Тест виконано: 182 рази
9 запитань
Запитання 1

Якого значення набуде змінна S після виконання програми?

варіанти відповідей

10

16

-6

6

Запитання 2

Якого значення набуде змінна S після виконання програми?

варіанти відповідей

70

-70

0

-3

Запитання 3

Якого значення набуде змінна S після виконання програми?

варіанти відповідей

7

-7

70

-70

Запитання 4

Якого значення набуде змінна S після виконання програми?

варіанти відповідей

13

28

-28

100

Запитання 5

Що називається інформаційною моделлю?

варіанти відповідей

Абстрактний об’єкт, який замінює об’єкт оригінальний із метою його дослідження, зберігаючи при цьому типові риси та властивості оригіналу, важливі для дослідження

Абстрактний об’єкт, який замінює об’єкт оригінальний

Формула

Текст

Запитання 6

До етапів комп'ютерного моделювання належать:

варіанти відповідей

Постановка задачі та її аналіз

Побудова інформаційної моделі

Розробка комп’ютерної моделі

Проведення комп’ютерного експерименту

Випробування моделі на міцність

Демонстрація моделі широкій аудиторії

Запитання 7

Скоординована діяльність людини або групи людей, спрямована на досягнення певного результату за визначений час - це...

варіанти відповідей

Програма

Проект

Вечірка

Експкримент

Запитання 8

Які дії не входять в процес реалізації ігрового проекту?

варіанти відповідей

розробка сценарію – визначення ідеї гри, героїв, способів їх взаємодії, обчислення результатів

складання алгоритму взаємодії героїв

представлення сценарію проекту широкій аудиторії

дельта-тестування

письмове затвердження у керівника групи

Запитання 9

В кімнаті стоять табуретки і стільці. У кожної табуретки — 3 ніжки, у кожного стільця — 4 ніжки. Якщо на всіх стільцях і табуретках сидять люди, в кімнаті 28 ніг. Скільки в кімнаті табуреток і скільки стільців?

варіанти відповідей

3 табуретки і 2 стільці

2 табуретки і 3 стільці

3 табуретки і 4 стільці

4 табуретки і 3 стільці

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест