Підсумковий тест з теми "Лінійні алгоритми"

Додано: 16 лютого 2021
Предмет: Інформатика, 5 клас
Тест виконано: 28 разів
21 запитання
Запитання 1

До якого з блоків середовища програмування Scratch належать подані команди?

варіанти відповідей

рух

вигляд

олівець

керувати

датчики

оператори

Запитання 2

До якого з блоків середовища програмування Scratch належать подані команди?

варіанти відповідей

рух

вигляд

олівець

керувати

датчики

оператори

Запитання 3

До якого з блоків середовища програмування Scratch належать подані команди?

варіанти відповідей

рух

вигляд

олівець

керувати

датчики

оператори

Запитання 4

Вкажіть значення продемонстрованої команди.

варіанти відповідей

повернути спрайт за часовою стрілкою на 15 градусів

повернути спрайт проти часової стрілки на 15 градусів

повернути всі об’єкти котрі доторкаються до спрайта за часовою стрілкою на 15 градусів

повернути всі об’єкти котрі доторкаються до спрайта проти часової стрілки на 15 градусів

Запитання 5

Яких значень може набувати продемонстрована команда?.

варіанти відповідей

будь-яких

90 праворуч, -90 ліворуч, 0 вгору, 180 вниз

90 праворуч, -90 ліворуч

0 вгору, 180 вниз

Запитання 6

Вкажіть значення продемонстрованої команди.

варіанти відповідей

сховати спрайта зі сцени

сховати сцену

сховати об’єкти котрі доторкаються до спрайта

сховати зображені елементи за допомогою олівця

Запитання 7

Вкажіть формулу для визначення градусу повороту під час створення геометричної фігури за допомогою «Олівця» в середовищі Scratch.


/ - дія ділення

* - дія множення

варіанти відповідей

360/Кількість сторін у фігурі

180/Кількість сторін у фігурі

360*Кількість сторін у фігурі

180*Кількість сторін у фігурі

Запитання 8

Який елемент вікна вказано на малюнку?

варіанти відповідей

меню програми

сцена

спрайт

початок виконання програми

блоки команд

команди

Запитання 9

Який елемент вікна вказано на малюнку?

варіанти відповідей

меню програми

сцена

спрайт

початок виконання програми

блоки команд

команди

Запитання 10

Який елемент вікна вказано на малюнку?

варіанти відповідей

меню програми

сцена

спрайт

початок виконання програми

блоки команд

команди

Запитання 11

Який елемент вікна вказано на малюнку?

варіанти відповідей

меню програми

сцена

спрайт

початок виконання програми

блоки команд

команди

Запитання 12

Який елемент вікна вказано на малюнку?

варіанти відповідей

меню програми

сцена

спрайт

початок виконання програми

блоки команд

команди

Запитання 13

Як називається виконавець в середовищі Scratch?

варіанти відповідей

спрайт

фанта

скретч

рудий кіт

Запитання 14

Як називається область для створення алгоритмів?

варіанти відповідей

скрипт

сцена

область програмування

спрайт

Запитання 15

Як називають послідовність команд, спрямованих на досягнення певного результату?

варіанти відповідей

працею

рівнянням

 алгоритмом

змінною

Запитання 16

Окрема вказівка для виконавця - це

варіанти відповідей

програма

команда

алгоритм

наказ

Запитання 17

Виконавши алгоритм, зображений на малюнку, яка фігура буде зображена?

варіанти відповідей

прямокутник зі стороною 100 кроків

квадрат зі стороною 100 кроків

п'ятикутник зі стороною 100 кроків

квадрат зі стороною 90 кроків

Запитання 18

Виконавши алгоритм, зображений на малюнку, яка фігура буде зображена?

варіанти відповідей

квадрат зі стороною 72 кроки

квадрат зі стороною 100 кроків

п'ятикутник зі стороною 90 кроків

 п'ятикутник зі стороною 72 кроків

Запитання 19

На який градус повороту потрібно повернути, щоб намалювати шестикутник?

варіанти відповідей

90

45

72

60

Запитання 20

Вкажіть на лінійну схему алгоритму:

варіанти відповідей
Запитання 21

Проаналізуй і запиши відповідь, якщо a=4; b=13.

варіанти відповідей

43

50

17

34

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест