Вкажіть послідовність дій!
Щоб переглянути вміст електронної поштової скриньки, слід:
1. Відкрити вебсторінку сервера поштової служби, на якому створено поштову
скриньку.
2. Вибрати кнопку Увійти.
3.Увести логін і пароль користувача у відповідні поля.
Вкажіть порядок дій для створення нового листа
1. кнопка Написати
2. Поле Кому
3. Поле Тема
4. Кнопка Надіслати
5.Ввести текст
6.Прикріпити файл
Встановити відповідність
1. Смайли
2. Спам
3. Фішинг - це
1.небажані для одержувачів електронні листи, що масово розсилаються користувачам електронної пошти.
2. вид шахрайства, що полягає у намаганні отримати від вас
(«вивудити» у вас) коди доступу до банківських систем і платіжних карток ваших чи ваших рідних.
3. послідовності символів, що нагадують обличчя.
Google Диск – це
Сукупність клітинок аркуша електронної таблиці утворює …
З чого складається адреса клітинки?
Запустити табличний процесор Excel можна за допомогою значка
Документ, створений у табличному процесорі, називають:
Вкажіть правильні адреси комірок:
Маркер автозаповнення – чорний квадратик, розташований у …
Послуга Інтернету, призначена для пересилання комп’ютерними мережами повідомлень від деякого користувача одному чи групі адресатів – це?
Комп'ютерний варіант звичайної таблиці.Складається із рядків та стовпців, на перетині яких знаходяться клітинки
Спам - це
Вкажіть дані котрі можна вводити в комірки:
Виберіть програми, які є електронними таблицями:
Які з формул можна записати у клітинку В4 для обчислення суми чисел діапазону клітинок В1:ВЗ?
В електронній таблиці виділено блок А5:В7. Скільки комірок виділено?
Фішинг - це
Адреса поштової скриньки складається з ...
Технології, які забезпечують взаємодію об’єктів Інтернету речей з оточуючим середовищем і які наділяють цю систему здатністю адаптації до нових умов, саморозвитку та самонавчання, ефективного досягнення цілей - це
Хмара - це...
Логін - це...
Для безпечного користування Інтернетом варто дотримуватися правил:
Що таке мережний етикет?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома