Підсумковий урок з теми "Алгоритми та програми. Частина І"

Додано: 10 квітня 2022
Предмет: Інформатика, 8 клас
Тест виконано: 196 разів
24 запитання
Запитання 1

Набір символів, із яких утворюються команди та інші мовні конструкції

варіанти відповідей

синтаксис мови

алфавіт мови

семантика мови

Запитання 2

Програма - це...

варіанти відповідей

алгоритм, записаний мовою програмування та призначений для розв’язування певного завдання на комп’ютері

правила виконання комп’ютером команд, записаних мовою програмування

правила побудови команд мови програмування

штучна мова, що являє собою систему позначень і правил для запису алгоритмів у формі, придатній для їх виконання комп’ютером

Запитання 3

Система ідей і понять, які визначають стиль написання програм, а також як програміст уявляє роботу програми

варіанти відповідей

парадигма програмування

мова програмування

алфавіт мови програмування

Запитання 4

За об’єктно-орієнтованої парадигми програма розглядається

варіанти відповідей

як послідовність дій

 складається з окремих блоків команд — процедур або функцій

як сукупність об’єктів, що взаємодіють між собою

Запитання 5

Для перекладання програм із мов програмування високого рівня на машинну мову застосовують спеціальні програми

варіанти відповідей

транслятори

інтерпритатори

компідятори

Запитання 6

Набір файлів, які створені користувачем або автоматично, необхідних для роботи розроблюваної в ІСР програми

варіанти відповідей

проєкт

файл

папка

Запитання 7

Якщо порушено правила запису операторів, наприклад пропущено двокрапку в заголовку циклу то виникає

варіанти відповідей

синтаксична помилка

граматична помилка

орфографічна помилка

Запитання 8

Помилка, що виникає у процесі виконання програми; вона не є синтаксичною і спричиняє аварійне припинення виконання програми

варіанти відповідей

випадок

виняток

ситуація

Запитання 9

Помилки, яких припустилися під час розробки алгоритму називають...

варіанти відповідей

синтаксичними

орфографічними

логічними

Запитання 10

Синтаксис команди створення об’єкта: 

варіанти відповідей

сlass <назва класу>(<базовий клас>): <атрибут класу> = <значення>

[змінна = ] <назва класу>([<перелік значень параметрів>]) 

[змінна = (<перелік значень параметрів>]) 

Запитання 11

Дії, які можуть виконувати об’єкти класу називають

варіанти відповідей

атрибутами класу

змінними класу

методами класу

Запитання 12

Можливість створення класу-нащадка на основі наявного (базового) класу називається

варіанти відповідей

впорядкуванням

сортуванням

успадкуванням

Запитання 13

Для створення графічних програм у мові Python застосовується модуль...

варіанти відповідей

tlinter

tdinter

tkinter

Запитання 14

Зовнішній вплив на об’єкт, на який цей об’єкт може реагувати певним чином

варіанти відповідей

подія

дія

випадок

Запитання 15

Блок програмного коду, який виконується в разі настання події, з якою він пов’язаний

варіанти відповідей

констуктор події

обробник події

виконавець події

Запитання 16

Який синтаксис опису функції?

варіанти відповідей

def <назва_функції>([перелік параметрів]) <тіло функції>

fed <назва_функції>([перелік параметрів]) <тіло функції>

deff <назва_функції>([перелік параметрів]) <тіло функції>

Запитання 17

Функція input() повертає об’єкт рядкового типу

варіанти відповідей

дробове число

цілого типу

рядкового типу

Запитання 18

Пойменований блок програмного коду, до якого можна звернутися з іншого місця програми

варіанти відповідей

функція

клас

програма

Запитання 19

Опис функції має міститися

варіанти відповідей

вище від виклику функції

нижче від виклику функції

в будь якому місці програми

Запитання 20

Функція після виклику може повернути на місце виклику обчислене значення. Для цього в тілі функції записують оператор

варіанти відповідей

print

input

return

Запитання 21

Функція після виклику може повернути на місце виклику обчислене значення. Для цього в тілі функції записують оператор

варіанти відповідей

print

input

return

Запитання 22

Область видимості змінної - це...

варіанти відповідей

та частина програмного коду, в якій змінна доступна для використання

пойменований блок програмного коду, до якого можна звернутися з іншого місця програми

функції, які виконуються внаслідок певних подій із віджетами

Запитання 23

Синтаксис команди присвоєння:

варіанти відповідей

<назва змінної> = <константа>|<вираз>

<назва змінної> = <константа>|<змінна>|<вираз>

<назва змінної> = <константа>|<змінна>|

Запитання 24

Модуль fractions призначений для...

варіанти відповідей

роботи з цілими числами

роботи із звичайними дробами

роботи з текстом

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест