Підсумковий за рік. 6 клас

Додано: 24 травня
Предмет: Інформатика, 5 клас
20 запитань
Запитання 1

Укажіть правильний порядок виконання команд


варіанти відповідей

1,2,3

3,2,1

2,3,1

2,1,3

1,3,2

3, 1, 2

Запитання 2

Яка форма подання алгоритму зображеного на малюнку?

варіанти відповідей

графічна

словесна

комбінована

послідовність сигналів

Запитання 3

Яка форма подання алгоритму зображеного на малюнку?

варіанти відповідей

словесна

графічна

послідовність сигналів

комбінована

Запитання 4

На малюнку зображено інтерфейс середовища програмування Скретч. Якою цифрою позначено блоки команд?

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

6

1 та 5

2 та 4

Запитання 5

Якою цифрою позначено вибір спрайтів?

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

6

Запитання 6

На малюнку зображено фрагмент інтерфейсу середовища програмування Скретч для роботи з об’єктом. Якою цифрою позначено інструмент для видалення об’єкта?

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

6

Запитання 7

Якою цифрою позначено перехід у графічний редактор для створення нової сцени власноруч?

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

6

Запитання 8

Як називається алгоритмічна структура, що дає змогу виконавцеві алгоритму вибрати сценарій подальших дій залежно від істинності певної умови?

варіанти відповідей

слідування

розгалуження

повторення

повторення з лічильником

Запитання 9

Для чого в середовищі програмування Скретч використовується дана команда?

варіанти відповідей

Для призупинки виконання команд на 1 секунду

Для призупинки виконання команд на 1 хвилину

Для призупинки виконання команд на 10 секунд

Для призупинки виконання команд на 10 годин

Запитання 10

Яку команду треба обрати, щоб створити алгоритм з повторенням певну кількість разів в середовищі Scratch?

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 11

На скільки кроків буде виконано переміщення у результаті виконання такого циклу?

варіанти відповідей

20

100

120

600

6

нескінченна кількість

Запитання 12

Для чого в середовищі програмування Скретч використовується дана команда?

варіанти відповідей

Щоб почати малювати слід переміщення об'єкта

Щоб закінчити малювати слід переміщення об'єкта

Щоб змінити колір олівця

Щоб змінити розмір олівця

Запитання 13

Яким буде результат виконання даної програми якщо натиснуто стрілку вниз на клавіатурі?

варіанти відповідей

Об'єкт переміститься на 7 кроків

Об'єкт переміститься на 2 кроки

Об'єкт переміститься на 14 кроків

Об'єкт переміститься на 5 кроків

Запитання 14

Якою цифрою позначено місце де розміщується команди які виконуються коли умова істинна?

варіанти відповідей

1

2

3

Запитання 15

Якою цифрою позначено місце, де вказується умова виконання алгоритму

варіанти відповідей

1

2

3

Запитання 16

Якою цифрою позначено місце, де будуть вказані команди, якщо умова хибна!

варіанти відповідей

1

2

3

Команди перед записані під блоком "якщо - то"

Запитання 17

Програма використовується для створення зображень

варіанти відповідей
Запитання 18

Програма для написання алгоритмів та їх виконання

варіанти відповідей
Запитання 19

Програма для створення презентацій

варіанти відповідей
Запитання 20

Оберіть декілька команд, які відповідають алгоритмічній структурі "розгалуження"

варіанти відповідей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест