Підсумок за темою "Візьму перо і спробую"

Додано: 20 квітня 2020
Предмет: Літературне читання, 3 клас
Тест виконано: 236 разів
12 запитань
Запитання 1

Який розділ ми вивчаємо?

варіанти відповідей

Світ дитинства в поезії і прозі

 Прийди, весно, з радістю

 Візьму перо і спробую

Запитання 2


Завдяки чому письменники стали творчими людьми?

варіанти відповідей

 З дитинства багато читають

Цікавляться природою

Люблять грати в комп′ютерні ігри

 Люблять малювати

Запитання 3

Як розвинути в собі творчі здібності?

варіанти відповідей

Уявляти прочитане і почуте

 Бачити по - своєму, змінювати відоме

 Не обминати увагою незвичайне

Запам′ятовувати влучні слова, образні вислови

Переписувати чужі твори і видавати за свої

Запитання 4

Герой вірша Анатолія Костецького "Дивна звичка" думав, що в майбутньому стане ...

варіанти відповідей

пілотом

поетом

машиністом

Запитання 5

Хлопчик з любов′ю вигадує нові імена у вірші ...

варіанти відповідей

Миколи Носова

Анатолія Костецького

Івана Світличного

Запитання 6

В оповіданні Василя Сухомлинського незвичайний подарунок зробив своїм товаришам ...

варіанти відповідей

Максим

Петрик

Сергійко

Запитання 7

Діалог дівчинки з дивними чоловічками звучить у творі ...

варіанти відповідей

"Сергійкова квітка" В.Сухомлинського

"Чоловічки" Т. Коломієць

"Біла хмарка, біла" А. М′ястківського

Запитання 8

Хто слухав солов'я у вірші Івана Світличного?

варіанти відповідей

сонечко

зайчик

лисичка

Запитання 9

Твір Миколи Носова "Як Незнайко складав вірші" за жанром є ...

варіанти відповідей

казкою

віршем

оповіданням

Запитання 10

Продовж речення за твором Галини Кирпи "Чого я другу не сказав?".

Хлопчик хотів розказати своєму другові про ...

варіанти відповідей

веселих динозаврів

золоті піски

вітер в димарі

зелені полонини

Запитання 11

Як друзі ставились до віршів Незнайка?

варіанти відповідей

 раділи

ображались

не звертали уваги

Запитання 12

Добери риму до слова діти

варіанти відповідей

книги

квіти

читати

веселі

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест