Площа трапеції та площа трикутника

Загальна кількість балів 30. Оцінка буде середня за усі спроби.

Додано: 2 травня 2020
Предмет: Геометрія, 8 клас
Тест виконано: 163 рази
20 запитань
Запитання 1

Нехай a i b - основи трапеції, h - висота. Знайдіть площу трапеції, якщо:

a = 9 дм, b = 1 дм, h = 5 дм.

варіанти відповідей

25 дм

25 дм2

50 дм

50 дм2

Запитання 2

Висота трапеції дорівнює 3 см, а середня лінія - 6 см. Знайдіть площу трапеції.

варіанти відповідей

9 дм2

9 см2

18 дм2

18 см2

Запитання 3

Площа трапеції дорівнює 36 см2, а її основи - 8 см і 10 см. Знайдіть висоту трапеції.

варіанти відповідей

2 см

4 см

3,6 см

2 дм

Запитання 4

Площа трапеції дорівнює 63 см2, одна із її основ - 5 см,а висота - 7 см. Знайдіть другу основу трапеції.

варіанти відповідей

4 см

58 см

13 см

18 см

Запитання 5

ABCD (AB || CD) - прямокутна трапеція з тупим кутом D, BK - висота трапеції, KC = 4 см, AB = 7 см, ВK = 5 см. Знайдіть площу трапеції.

варіанти відповідей

45 см2

90 см2

75 см2

30 см2

Запитання 6

Периметр рівнобічної трапеції дорівнює 32 см, її бічна сторона - 5 см, а площа - 44 см2. Знайдіть висоту трапеції.

варіанти відповідей

15 см

2 см

4 см

5 см

Запитання 7

Менша основа рівнобічної трапеції дорівнює 6 см, бічна сторона - 5 см, а висота - 3 см. Знайдіть площу трапеції.

варіанти відповідей

30 см

60 см2

30 см2

24 см2

Запитання 8

знайдіть площу рівнобічної трапеції, діагоналі якої взаємно перпендикулярні, а основи дорівнюють 10 см і 4 см.

варіанти відповідей

49 см2

49 см

34 см2

52 см

Запитання 9

Знайти площу рівнобедреного прямокутного трикутника, гіпотенуза якого дорівнює 18 см.

варіанти відповідей

36см2

81см2

162см2

324см2

Запитання 10

Знайти площу рівностороннього трикутника зі стороною 4 см.

варіанти відповідей

12см2

4√3см2

9√3см2

16см2

Запитання 11

Одна з основ трапеції на 6 см менша від другої, а висота трапеції дорівнює 8 см. Знайти основи трапеції, якщо її площа становить 96 см2.

варіанти відповідей

8см і 14см

9см і 15см

10см і 16см

20см і 26см

Запитання 12

Один із катетів прямокутного трикутника дорівнює 12 см, а медіана проведена до гіпотенузи, - 18,5 см. Знайдіть площу трикутника

варіанти відповідей

444 см2

420 см2

210 см2

105 см2

Запитання 13

Бічна сторона рівнобедреного трикутника дорівнює 17 см, а висота, проведена до основи, - 15 см. Знайдіть площу трикутника

варіанти відповідей

120 см2

240 см2

255 см2

127,5 см2

Запитання 14

У прямокутної трапеції дві найменші сторони мають довжину 2 см. Найбільший кут трапеції дорівнює 135о. Знайди площу трапеції.

варіанти відповідей

10

8

6

12

Запитання 15

Знайти площу трикутника, сторони якого дорівнюють 8 см і 5 см, а кут між ними 45⁰

варіанти відповідей

10√2 см2

10√3 см2

20√2 см2

20 см2

40 см2

Запитання 16

Виберіть правильне твердження...

варіанти відповідей

площа трикутника дорівнює добутку сторони на висоту проведену до цієї сторони

площа трикутника дорівнює половині добутку сторони на висоту проведену до цієї сторони

площа трикутника дорівнює половині добутку сторін на синус кута між ними

площа трикутника дорівнює добутку квадрата сторони на висоту

площа трикутника дорівнює √р((р - а)(р - b)(р - с), де р - півпериметр р=(a+b+c)∕2

Запитання 17

виберіть правильне твердження. Площа трапеції дорівнює ...

варіанти відповідей

сумі її основ на висоту

півсумі її основ на висоту

добутку середньої лілії на висоту

добутку півсуми основ на висоту

добутку півсуми середньої лінії на висоту

добутку середньої лінії на суму основ

Запитання 18

Виберіть формули, за якими можна обчислити площу трикутника

варіанти відповідей
Запитання 19

Радіус кола, вписаного в трапецію, дорівнює 4 см. Бічні сторони 11 см та 14 см. Знайдіть площу трапеції. (Підказка: в який чотирикутник можна вписати коло?)

варіанти відповідей

200 см2

100 см2

50 см2

25 см2

Запитання 20

Один із катетів прямокутного трикутника дорівнює 12 см, а медіана проведена до гіпотенузи, - 18,5 см. Знайдіть площу трикутника

варіанти відповідей

444 см2

420 см2

210 см2

105 см2

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест